امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۰:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد،خبر داد؛ پرداخت تسهیلات به همه متقاضیان وام ازدواج در استان

بگفته دبیر شورای هماهنگی بانک های کهگیلویه و بویراحمد، در کل بانک‌های استان ، ۱۲ هزار و ۲۷۸ پرونده وام ازدواج ثبت شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از صدای جنوب  منصور دانش آموز با بیان اینکه در سالجاری به هشت هزار و ۲۱۸ نفر متقاضی وام ازدواج پرداخت شد افزود: برای این تعداد متقاضی در مجموع ۱۱ هزار و۶۷۸ میلیارد ریال امسال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه حدود ۶۶.۹ درصد متقاضیان وام ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت این تسهیلات شدند اضافه کرد: پرداخت‌های تسهیلات ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به متقاضیانی که در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ تقاضای خود را ثبت کرده اند پرداخت شده است.
رئیس شعب بانک ملی استان با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات ازدواج کسانی در اولویت هستند که در سنوات گذشته ثبت نام کردند گفت: از متقاضیان ثبت نام شده بین سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۱ حدود ۴ هزار نفر باقیمانده است که در سال آینده به همه این افراد باقیمانده تسهیلات ازدواج پرداخت می‌شود.
رئیس شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این استان با وجود اینکه رتبه اول محدودیت‌های منابع بانکی در کشور را دارد، ولی امسال در پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان رتبه اول کشور را به دست آورد.

منتشر شده در :2023/03/04 - 08:03|شناسه خبر: 81928 107 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه