امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۵:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی در اجلاس نماز؛ ” معتمدی‌پور” این بار در حوزه فرهنگ و دین روی سکو رفت

سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد که در دولت سیزدهم در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای رتبه‌های برتر را کسب کرد، این بار در حوزه فرهنگ و دین توانست عنوان دستگاه برتر را در اجلاس نماز از آنِ خود کند.

یه گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز طی مراسمی در دانشگاه یاسوج باعنوان اجلاس «نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان»، نتایج ارزیابی دستگاه‌های دولتی در شاخص برپایی نماز اعلام و دستگاه برتر در این زمینه معرفی شد.

در این اجلاس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاونین سیاسی و امنیتی و توسعه مدیریت و منابع استانداری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی و سایر مدیران استانی و شهرستان بویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه دولتی یاسوج برگزار شد، سید علی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، مورد تجلیل قرار گرفت.

سید علی معتمدی‌پور در حاشیه این اجلاس با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه برتر در اجلاس نماز توسط هئیت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، معرفی شد، اظهار کرد: اهمیت و نقش موضوعات دینی و فرهنگی کمتر از مسائل تخصصی و اجرایی نیستند و تلاش تیم مدیریتی ما همواره بر توجه همزمان به این دو مقوله بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای پیام مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز، این مهم در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت و مدیریت حوزه آموزش عقیدتی و دبیر اقامه نماز سازمان در این زمینه موفق عمل کردند.
وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی از معدود اداراتی است که دارای نمایندگی ولی‌فقیه است و این نشانه اهمیت مسائل دینی و فرهنگی در این سازمان بوده و تاکنون نیز در این زمینه موفقیت‌های خوبی کسب شده است.

منتشر شده در :2023/03/12 - 07:03|شناسه خبر: 82320 164 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه