امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد؛ ضرورت احداث ۹ پایگاه هلال احمر در استان/۷۰ میلیارد ریال در زمینه درمانی و بیماران صعب العلاج به استان اختصاص یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، گفت:۷۰ میلیارد ریال در زمینه درمانی و بیماران صعب العلاج به استان اختصاص یافت.

به گزارش راه ملت از یاسوج؛ کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه،اظهار داشت: ۱۴ پایگاه ثابت و سیار و ۹ شعبه در شهرستان‌ها، مرکز کنترل حوادث، مرکز تیم توانا بانوان و مرکز آنست《سگ‌های تجسسی》در استان وجود دارد‌.

وی به دیدار با استاندار در خصوص رفع مشکلات اعتباری هلال احمر اشاره کرد و گفت: احمدزاده قول داد که برای خرید تجهیزات هلال احمر ۵ میلیارد تومان اعتبار پیش از پایان سال به این نهاد اختصاص دهد.

فلاحی دوست با اشاره به اینکه اعضای هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶ هزار و ۸۶۷ نفر رسیده است، افزود: عضوگیری نسبت به سال قبل افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: ۹ پایگاه هلال احمر در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله محور یاسوج به اقلید، یاسوج به شیراز، پاتاوه به دهدشت، دیل گچساران، مارگون، بهمئی و لنده نیاز داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد داروخانه هلال احمر ندارد، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده ماده ۲۰ استانی آن اخذ شده است اما نیازمند توجه و همکاری مسئولان به ویژه مسئولان ملی هستیم.

وی یکی دیگر از مشکلات جمعیت هلال احمر استان را نداشتن پدبالگرد برشمرد و گفت: باتوجه به سخت گذر و کوهستانی بودن برخی از مناطق استان نیاز به بالگرد و پد بالگرد یک ضرورت اساسی است .

فلاحی دوست در خصوص ساختمان نیمه کاره اداری و امدادی هلال احمر استان نیز، عنوان کرد: از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به این ساختمان اختصاص داده شد در حالی که امسال ۲۰۰ میلیارد ریال به آن اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت با یک هزار و ۷۰۵ نفر شرکت کننده اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در طرح مهربانی و مهر ۱۵۰۰ بسته توزیع کردیم و طرح دادرس در ۹۰ مدرسه استان در حال اجرا است که در این طرح آموزش کمک‌های اولیه به ۵ هزار دانش آموز ارائه شد.

فلاحی، عنوان کرد: مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در زمینه درمانی و بیماران صعب العلاج به استان اختصاص یافت که تاکنون ۹۴ درصد این میزان جذب شده است که رتبه دوم کشور در این حوزه بودیم.

منتشر شده در :2023/03/18 - 06:03|شناسه خبر: 82568 226 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه