امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۵:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نگاهی به مجموعه فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد استان در طلوع بهار قرآن در امتداد فصل بهار در کهگیلویه و بویراحمد/ از شکوفه باران قرآنی در سراسر استان تا توجه ویژه به محافل انس به قرآن و برنامه‌های هنری ویژه کودک و نوجوان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بسته قرآنی ویژه به استقبال ماه بهار قرآن رفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،امین درخشان گفت: تقارن زیبای ماه مبارک رمضان با عید نوروز تداعی جلوه های بهار قرآن و معنویت و ضیافت الهی است که امسال شکل گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های فرهنگی ، هنری و قرآنی این اداره کل در ماه مبارک رمضان امسال افزود: محافل قرآنی گسترده ای برای همه ی شهرها و بخش ها و برخی روستاهای هدف برای رمضان امسال پیش بینی شد.

وی از برگزاری محافل قرآنی در بیش از بیست شهر و‌روستا در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر قرآن ،ورک شاپ های هنری با موضوعات قرآنی ویژه برنامه قصه های قرآنی کودک و نوجوان ، شب های شعر رمضان،محافل تدبیر وتدبر در قرآن، محافل تفسیر قرآن ،برگزاری سفره کریمانه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، از برنامه های ماه مبارک رمضان است که دردستور کار حوزه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی بیان داشت:برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی ،برگزاری کتابت قرآن باحضور خوشنویسان ، برگزاری مشق قدر ویژه شبهای قدر ،تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی ،ایستگاه نقاشی و مسابقه خوشنویسی بمناسبت شب های قدر در همه شهرستانهای استان برگزارمی شود.

بر پایه این گزارش ، مسابقه ادبی قدس ، قلب جهان اسلام ، مسابقه عکس نماز و نیایش، کتاب سوره قدر ، شب شعر محراب ویژه شب های قدر از دیگر برنامه رمضانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

منتشر شده در :2023/03/27 - 08:03|شناسه خبر: 82691 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه