امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۹:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راه ملت؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار که بمناسبت سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان افزود؛ معاون اول رئیس جمهور، تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص «آیین نامه اجرایی حمایت بیمه ای از مادران غیر شاغل خانه دار دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری» را که به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد ماده (۲۱) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰ تصویب شده بود؛ جهت اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان ثبت احوال کشور و معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده را ابلاغ کردند.
دکتر کرمی همچنین گفت؛ به موجب این آیین‌نامه، دولت مکلف است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به بیمه مادران خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر در صورتی که مادر غیر شاغل بوده و شرایط احراز مفاد آیین نامه را دارا باشد اقدام نماید.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد همچنین عنوان کرد؛ صددرصد حق بیمه مادران مشمول قانون و مفاد آیین‌نامه توسط دولت پرداخت می‌شود. همچنین با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه ای بیمه شده نیز افزوده خواهد شد.
دکتر کرمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در ادامه نیز خواستار همکاری هر چه بیشتر و بهتر، و اطلاع رسانی دقیق آن به آحاد مردم شد.
در ادامه این نشست آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج نیز ضمن تبریک آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان گفت؛
روستائیان و عشایر، زحمتکشان، تولید کنندگان و گردانندگان چرخه اقتصاد کشور محسوب می شوند که ما باید در جهت خدمت به این اقشار زحمتکش کوتاهی نکنیم.
امام جمعه مرکز استان همچنین ادامه داد؛ پایه و اساس این طرح جهت جلوگیری از کاهش جمعیت در کشورمان می باشد که از بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای بهبود جمعیت و خانواده نیز می باشد.
آیت‌الله حسینی در ادامه ضمن استقبال از این طرح، خواستار همکاری و اطلاع رسانی دقیق و گسترده مجموعه ادارات ، نهادها و سازمان های استان به مردم شریف استان شدند.

منتشر شده در :2023/04/06 - 08:04|شناسه خبر: 82905 185 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه