امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۹:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تشریح کرد؛ برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان بویراحمد

«دلشاد» برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان بویراحمد را تشریح کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از دفاع‌پرس از یاسوج، «کورش دلشاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: مقام و جایگاه معلم در جامعه بر کسی پوشیده نیست و انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌ها از مقام معلم تجلیل به عمل بیاورند.

وی با تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار داشت: به منظور گرامیداشت مقام شامخ معلم کارگاه اندیشه‌ورز در اداره آموزش و پرورش بویراحمد تشکیل می‌شود و تلاش می‌کنیم برنامه‌های هفته مقام معلم در سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد غبارروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه مرکز استان، دیدار با تعدادی از خانواده‌های فرهنگی متوفی، تجلیل از معلمان نمونه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

«محمد شجاعی‌فر» دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم هم در این نشست گفت: روند انتخاب معلمان نمونه طبق مقررات و در زمان مشخص اجرا شد.

وی افزود: ۳۱۰ نفر در سامانه برای انتخاب معلمان نمونه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۳۷ نفر شرایط معلم نمونه را در مرحله شهرستانی کسب کردند، که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته ۱۲ نفری ارزیابان، تعداد ۱۱ نفر همکار فرهنگی به مرحله استانی راه یافتند.

در پایان این نشست اعضای کمیته بزرگداشت مقام معلم نظرات خود را در خصوص برنامه های این هفته مطرح کردند و مقرر شد جشن روز معلم در یک فضای مطلوب و مناسب در طبیعت با حضور اقشار مختلف مردم و ادارات و نهادها و با شرکت فرهنگیان به صورت باشکوه برگزار شود.

منتشر شده در :2023/04/18 - 05:04|شناسه خبر: 83298 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه