امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۹:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کارگاه آموزش مهارت‌های سبک زندگی اسلامی ، ایرانی در یاسوج برگزار شد

کارگاه آموزش مهارتهای سبک زندگی اسلامی ، ایرانی و مسئولیت پذیری برای تشکیل و تعالی خانواده ویژه دانش آموزان دختر پایه یازدهم و دوازدهم در دبیرستان دخترانه ارمیتا مصلی نژاد برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ کارگاه آموزش مهارتهای سبک زندگی اسلامی ، ایرانی و مسئولیت پذیری برای تشکیل و تعالی خانواده ویژه دانش آموزان دختر پایه یازدهم و دوازدهم در دبیرستان دخترانه ارمیتا مصلی نژاد برگزار شد.

در ابتدا ی این جلسه کارشناس مسئول امور بانوان به مواجهه مناسب با آسیب ها و مشکلات که همواره بخشی از واقعیت زندگی افراد بوده و در طول تاریخ به صورتهای مختلف تجلی یافته است پرداخت.
صدیقه نیک اقبالی اظهار نمود: دانش آموزان جهت ورود به زندگی مشترک باید دانش و تجربیات و اگاهیهای لازم را کسب نمایند تا از آسیب‌ها و نابسامانی ها و تصمیمات نادرست در زندگی مشترک در امان باشند .
نیک اقبالی افزود : پس از ازدواج تغییر ساختارهای مشکل زا به ندرت اتفاق می افتاد بنابراین برگزاری کارگاه سازنده و به موقع با موضوعات مشخص برای دانش آموزان و اولیای آنها سازنده می‌باشد .
رئیس بسیج فرهنگیان استان در این جلسه کارگاهی گفت : مشکلات و چالشهای زیادی در جامعه موجود می‌باشد که دانش آموزان با آنها دست پنجه نرم میکنند.
سرهنگ بهمنیار افزود: اگر نتوانیم با مدیریت صحیح و آموزش مهارتهای سبک زندگی اسلامی با این مشکلات مبارزه کنیم ، قطعا شاهد بروز آسیب ها و بد اخلاقی ها در جامعه هستیم .
در این کارگاه آموزشی و توجیهی مهارت های سبک زندگی جهت ازدواج سالم ، درست زیستن و ..توسط حجت الاسلام جمالی فر معاون عقیدتی سپاه و جناب اقای سید عارف نیا به دانش آموزان ارائه گردید.
گفتنی است جلسه ای دیگری با همین موضوع ویژه اولیا ی دانش آموزان در تاریخ ۱۰ / ۱۲ /۱۴۰۱ در محل سالن مدرسه مصلی نژاد برگزار شد.

منتشر شده در :2023/04/18 - 07:04|شناسه خبر: 83313 312 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه