امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۱:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدارها وتلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل جدید شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا(کارخانجات آرد نشاسته و گلوکز یاسوج )با مسئولین کشوری واستان

دیدارها وتلاش‌های شبانه روزی مدیرعامل جدید شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا(کارخانجات آرد نشاسته و گلوکز یاسوج )با مسئولین کشوری واستان ادامه دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا، در پی دیدارهای مداوم وموثر مدیرعامل کارخانجات آرد و نشاسته یاسوج با مسئولین کشوری و استانی ،روز شه شنبه دکتر عسکری معاونت محترم اقتصادی استاندار و مجموعه اقتصادی استانداری، ضمن بازدید سرزده از کارخانجات در محل جلسات شرکت پیشگامان، دیداری ۴ساعته که تا تا پاسی از شب ادامه داشت را برگزارکردند ، در این دیدار چالش‌ها، مشکلات و تهدیدهای موجود راشناسایی و برنامه ای برای رفع آنها تدارک دیده شد.

در این دیدار ابتدا دکتر حسینیان مدیرعامل کارخانجات آرد و نشاسته یاسوج، ضمن خیرمقدم وخسته نباشید به معاونت محترم اقتصادی وهیئت همراه،از ارائه طرح جامع در دست اقدام برای واحدهای راکد، و افزایش تولید تنها واحد فعال با یک سوم ظرفیت اسمی به ظرفیت اسمی کامل خبر دادند.

ایشان ضمن تشکراز همه مسئولین استانی و کشوری و بازدیدهای مثمرثمر در این مدت محدود، عنوان کرد ،هروقت استاندار محترم و معاونت اقتصادی استانداری دستور فرمایند، با رایزنی می‌توانند، مسئولین محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور ، مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر جناب دکتر فخاری و مدیرعامل محترم هلدینگ کشاورزی جناب مهندس غلامی ،را به استان دعوت کنند و سفر پرخیر وبرکتی برای استان و مجموعه شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا داشته باشند.
در ادامه این جلسه پربار ،دکترعسکری معاونت محترم اقتصادی استاندار، ضمن تشکر از مدیرعامل ومجموعه کارخانجات،تغییراتی که در این مدت کوتاه در این مجموعه رخ داد را قابل تقدیر برشمرد ،و در ادامه صحبتهای خود آنها را کافی ندانسته و تاکید بر اقدامات عملی و پیگیری بیشترکردند.

ایشان همچنین گریزی بر مصوبات ریاست محترم جمهوری داشتند و با صراحت اعلام کردند که عدم جذب تسهیلات برای کارخانجات از طرف استانداری و بانک‌ها نبوده و مسئول عدم جذب تسهیلات به خود مجموعه شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا برمی‌گردد.
دکترعسکری معاونت اقتصادی استانداری از تشریف فرمایی دکترفخاری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر به استان ،استقبال کردند و این سفر که احتمالا همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان میباشد را، برای استان و کارخانجات آرد نشاسته یاسوج بسیار مفید ارزیابی کردند.

پایان بخش صحبتهای دکتر عسکری ،راه اندازی واحدهای راکد کارخانجات آرد ونشاسته یاسوج بود ، که ضمن ایجاد اشتغالزایی،ارز آوری را برای استان در پی خواهد داشت. وی ابراز امیدواری کرد این صنعت عظیم به چرخه کامل تولید بازگردد.

منتشر شده در :2023/04/19 - 03:04|شناسه خبر: 83335 202 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه