امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۷:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تسهیلات اشتغالزایی به ۱۱۱ نفر از زندانیان کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی به ۱۱۱ زندانی استان پرداخت شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، منصور بیژنی با اعلام این خبر افزود: زندانیان محصول همه‎ی جامعه هستند که نیاز است با تشریک مساعی نهادها و دستگاه‌های مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به اشتغالشان پس از آزادی از زندان اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته۱۱۱ نفر زندانی آزاد شده برای دریافت تسهیلات اشتغالی معرفی شده اند، افزود: با تعامل خوب و مطلوب با صندوق کارآفرین امید، بانک های سپه وصادرات به ۱۱۱ نفر از زندانیان واجدالشرایط ۱۱ میلیارد تومان وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی اظهارکرد:با تلاش و همت خوب همکارنمان در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان توانسته ایم رتبه برتر را در کشور در زمینه اعطاء تسهیلات به زندانیان کسب نمائیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تسهیلات اعطائی در حوزه‌های دامداری، زنبور داری، مکانیک خودرو، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت شد.

بیژنی تصریح کرد: از آنجائی که معتقدیم خیلی از ورودی‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند ورودی به زندان کاهش می‌یابد، لذا در سالجاری انشاءالله اگر وعده ها تحقق یابد ۱۵۰ نفر از زندانیان آزاد دشده از تسعهیلات اشتغالزایی بهره مند خواهند شد.

منتشر شده در :2023/04/30 - 07:04|شناسه خبر: 83649 173 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه