امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۰:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: مسابقات قرآن،عترت و نماز فرهنگیان از ۱۴ اردیبهشت در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج برگزار می‌شود

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مسابقات قرآن،عترت و نماز فرهنگیان در رشته‌های مختلف در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج خبرداد.

به گزارش راه ملت؛حجت دبیقی ،ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: مسابقات فرهنگیان استان با حضور بیش از ۱۸۰ همکار فرهنگی در رشته های حفظ ده جزء به بالا،قرائت قرآن،روش تدریس احکام،نهج البلاغه،تفسیر ،به مدت یک روز ۱۴ اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: نفرات برگزیده فرهنگیان در این مسابقات جهت شرکت در مرحله مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در بخش دیگری از سحنانش گفت: مرحله مقدماتی استانی مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزان به صورت مجازی در حال برگزاری است.
دبیقی افزود: نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله نهایی به صورت حضوری در تیرماه با هم به رقابت خواهند کرد و در مرحله بعد اردوی پیش از اعزام به مسابقات کشوری جهت ارتقا و کیفی سازی نفرات برگزیده استانی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد‌.

منتشر شده در :2023/05/03 - 07:05|شناسه خبر: 83762 194 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه