امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۳:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تدوین سند توسعه بخش تعاون در دولت سیزدهم

رئیس مرکز نوآوری توسعه تعاون کشور: نگاه دولت بر مردمی سازی اقتصاد است و این مهم با حمایت و توسعه بخش تعاون امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ،حمیدرضا واعظی زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رئیس مرکز نوآوری و توسعه تعاون کشور اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی دولت از تعاونی ها باعث خروج آنها از رکود و برگشت به چرخه تولید و اقتصاد کشور خواهد شد.

وی گفت:کهگیلویه و بویراحمد صاحب ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی برای تشکیل تعاونی است لذا تشکیل تعاونی‌بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت استان است.

حمیدرضا واعظی زاده حوزه گردشگری را یکی از مزیت های مناسب استان برای تشکیل تعاونی عنوان کرد وگفت: غالب مردم شهرسی سخت عضو تعاونی چشمه میشی سی سخت هستند.

در ادامه صالحی رئیس مرکز نوآوری توسعه تعاون کشور گفت: سند توسعه بخش تعاون در دولت سیزدهم با هدف تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و استفاده از ظرفیت های مناسب بخش تعاون در اقتصاد کشور تهیه و تنظیم شده است.

وی گفت : نگاه دولت بر مردمی سازی اقتصاد است و این مهم با حمایت و توسعه بخش تعاون امکان پذیر خواهد بود.

صالحی افزود: هر چند اعتقاد داریم تا رسیدن بخش تعاون به سهم واقعی در دنیای اقتصاد فاصله و مسیر طولانی در پیش است اما می‌توان با تلاش و همت مضاعف شاهد تحقق سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور بود.

وی تصریح کرد:‌ در حوزه تعاون تفاهم‌نامه‌های متعددی با مراکز و سازمانهای مختلف برای حمایت از بخش تعاون منعقد شده است و این رویکرد همچنان ادامه خواهد یافت

رئیس مرکز نوآوری توسعه تعاون کشورگفت: تعاون باعث توزیع عادلانه منابع و ثروت در لایه های مختلف جامعه و در نتیجه شکوفایی اقتصاد جامعه خواهد شد بنابراین لازم است با همه توان و استفاده از فرصت های ممکن برای توسعه بخش تعاون در جای‌جای میهن اسلامی تلاش کنیم.

رئیس مرکز نوآوری توسعه تعاون کشور از شرکت های تعاونی پشتیبان مشاغل خانگی ،صنایع دستی بالان ودفتر شرکت تعاونی مرکز توسعه نوآوری تعاون در شهرستان های بویراحمد ودنا بازدید واز نزدیک در جریان مسائل ومشکلات این شرکت های تعاونی قرار گرفت.

منتشر شده در :2023/05/04 - 04:05|شناسه خبر: 83783 100 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه