امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۱:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پوستر جشنواره فرهنگی هنری “شهید سید عبدالمحمد تقوی” رونمایی شد

» با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:پوستر جشنواره فرهنگی هنری شهید سید عبدالمحمد تقوی رونمایی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان استان پوستر جشنواره شهید تقوی رونمایی شد.

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان استان پوستر جشنواره شهید تقوی رونمایی شد.

یه گزارش راه ملت و به نقل از راک نیوز،سید جواد هاشمی مهر پوستر جشنواره فرهنگی هنری معلم اخلاق با اشاره به اینکه خدمت خانواده شهدا توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود گفت: سال گذشته که رئیس سازمان سینمایی کشور به استان سفر کرد تفاهم‌نامه‌ای با استاندار جهت انجام کارهای فرهنگی و هنری منعقد شد ‌و برخی اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تخصیص داده شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شروع دو پروژه فرهنگی در استان خبر داد و افزود: هفته گذشته ساخت فیلمی از زندگی شهید جهان نژادیان در روستای محل زادگاهش استارت زده شد که زندگی و آثار هنری این شهید بزرگوار در این فیلم روایت می‌شود.
وی بیان کرد: امروز هم پوستر جشنواره فرهنگی هنری معلم اخلاق شهید سید عبدالمحمد تقوی که معلم خوشنام و روحانی وارسته و تحصیل‌کرده‌ای بود رونمایی شد.
هاشمی‌مهر بیان کرد: شهید تقوی علاوه بر کار معلمی در حوزه علمیه مشغول بودند و در جبهه دستی بر قلم داشتند و می‌توانیم به عنوان جوانترین نویسنده استان معرفی کنیم.
وی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شهید تقوی در استان خبر داد و گفت: به همین منظور سامانه‌‌ای طراحی و آثار فرهنگی و هنری شهید تعریف شده است، ضمن اینکه کسانی که مقاله، خاطره، شعر، برنامه هنری و ادبی دارند می‌توانند آثار خود را در این سامانه بارگزاری کنند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند معرفی کننده خوبی برای کسانی که جنگ را درک نکردند باشد و به وسیله این برنامه‌ها هم شهدا و هم آثار و اهداف آنها معرفی می‌شود.
در ادامه امین درخشان با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت شهید تقوی گفت: شهید تقوی اولین شخصیتی بود که در ان زمان به مسائل فرهنگی پرداخت و اولین کتابخانه استان را در شهر سوق دایر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جشنواره شهید تقوی در حوزه ادبیات پایداری، شعر، خوشنویسی، تولیدات چند رسانه‌ای و خاطره‌نویسی تعریف شده و اطلاع‌رسانی عمومی صورت می‌گیرد‌.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کردیم این جشنواره در سالروز شهادت این شهید والا مقام برگزار شود.
همچنین دیماد معاون فرهنگی بنیاد شهید استان از آمادگی برای ساخت فیلم مستند زندگینامه این شهید در استان خبر داد و گفت: از هنرمندان و کارگردان برای تهیه فیلم نامه فاخر زندگینامه شهید تقوی برای جشنواره فیلم فجر دعوت می شود.
وی عنوان کرد: برای تهیه فیلم نامه فاخر زندگینامه این شهید مبلغ ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

منتشر شده در :2023/05/04 - 05:05|شناسه خبر: 83821 139 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه