امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختتامیه طرح «کانون مدرسه» در کانون پرروش فکری کهگیلویه و بویراحمد

اختتامیه طرح کانون مدرسه که پیرو تفاهم نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با وزارت آموزش و پرورش، با موضوع همکاری و تعامل برای گسترش کمی و کیفی خدمات آموزش غیرمستقیم از طریق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به دانش‌آموزان بود، در یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کانون پرورش فکری استان در مراسم اختتامیه طرح کانون‌مدرسه در یاسوج ضمن گرامی‌داشت روز معلم، از تلاش تمامی مدیران، معاونان و معلمان مدارس طرح و هم‌چنین زحمات بی‌وقفه‌ی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون قدردانی نمود.

کبری اخلاقی‌نیا افزود: طرح «کانون مدرسه» با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور پوشش دادن سطح وسیع‌تری از جمعیت دانش‌آموزان مدارس، با بهره‌گیری از اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که قابلیت جذب تعداد مخاطب بیشتری را دارند، با حضور دانش آموزان مدارس منتخب در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان اجرا شد.

وی با اشاره به این مطلب که هدف از اجرای طرح کانون‌مدرسه تثبیت یادگیری دانش‌آموزان و دست‌یابی آن‌ها به توانایی در کنار دانایی بوده است، ایجاد فرصت کتاب‌خوانی، تقویت مهارت‌آموزی و مسوولیت‌پذیری، انجام کار گروهی و انتقال مفاهیم درسی با روش‌های جذاب هنر همانند نمایش، نقاشی، قصه‌گویی را از ویژگی‌های این طرح برشمرد.

حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این مراسم، روز معلم را یوم الله برشمرد و گفت: روز معلم باید در تاریخ یوم الله ثبت می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: کسانیکه میتوانند ملت‌ها را نجات بدهند و کشورها آباد کنند و دنیا و آخرت ملت را تعمیر کنند معلمان و مربیان هستند، پس فرهنگ یک کارخانۀ آدم‌سازی است؛ چنانکه انبیا هم برای همین معنا آمدند.
عزت خواه تصریح کرد: شما هم با شرأفت کاری همان مسئولیت را در قبال تعلیم و تربیت صحیح جامعه دارید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اذعان به اینکه علم در برابر جهل به کار می‌رود خاطرنشان کرد: معلم و مربی که بتواند  دانش آموز و یا عضوش را با روشنگری در نهایت پختگی و انسانیت، عالم بار بیاورد آموزگار و مربی خوبی است.

گفتنی است مراکز فرهنگی هنری یاسوج و گچساران طرح کانون مدرسه را که با هدف بهره مندی دانش آموزان مدارس از ظرفیت های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون در مدارس از ابتدای سال تحصیلی آغاز کرده بود در مراسمی با حضور جمعی از دانش آموزان منتخب و معلمان و مسئولان شهرستانی و استانی به کار خود پایان داد.

برپایی نمایشگاهی از آثار دانش آموزان، اجرای موسیقی، خاطره گویی و کلیپ از طرح کانون و مدرسه توسط دانش آموزان ، معلمان و مربیان کانون  جمله برنامه های ویژه این روز بود.

منتشر شده در :2023/05/07 - 05:05|شناسه خبر: 83995 164 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه