امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۳۲:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت ۱۸۰۰ واحد قرارداد منعقد کرد

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک مسکن استان تاکنون تمامی تعهدات خود را به طور ۱۰۰ درصد در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی کرده به طوری که تاکنون برای ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی قرارداد منعقد کرده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا؛ محمد اکبری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این بانک برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن برای پروژه های معرفی شده از مسکن و شهرسازی همچنان پای کار است.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای پروژه های معرفی شده به بانک مسکن انتظار می رود متقاضیان خود مالک جهت دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن به سایر بانک ها هدایت شوند.

مدیر شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمار پرداختی تسهیلات نهضت ملی مسکن، ابراز کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ واحد در بخش خود مالک و یک هزار واحد در بخش زمین های واگذاری دولتی انعقاد قرارداد و پرداخت شده است ضمن اینکه پروژه های گچساران نیز در حال تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد هستند.

در نشست شورای مسکن استان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بازرسان اعزامی از طرف وزارت مسکن و شهرسازی و نهاد رییس جمهور شامگاه شنبه در سالن دولت برگزار شد، از عملکرد بانک مسکن استان در راستای پرداخت تسهیلات نهضت ملی و عمل به تعهدات در قبال این طرح ، قدر دانی شد.

دولت سیزدهم در آغاز کار برنامه احداث چهار میلیون واحد مسکونی و یا همان سالی یک میلیون مسکن را ارائه داده است ‌و به تبع این سیاست در استان باید ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ایجاد شود.

در مدت چهار سال، ساخت سالی ۱۰ هزار واحد سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد است که بانک مسکن در این استان با ۱۱ شعبه و ۱۱۰ نفر پرسنل در طرح نهضت ملی مسکن فعال است.

منتشر شده در :2023/05/09 - 08:05|شناسه خبر: 84097 151 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه