امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۸:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ آغاز به کار قرارگاه جهادی عهد خدمت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد

«پرهیزگاری» گفت: قرارگاه جهادی عهد خدمت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی استان، فعالیت جهادی خود را در استان آغاز کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از دفاع‌پرس از یاسوج، در نشستی که امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و مسئولان تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد، «سیدمسعود پرهیزگاری» مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به کار قرارگاه جهادی عهد خدمت دانشجویی ویژه تابستان جاری در روستاهای استان خبر داد و اظهار داشت: این قرارگاه با همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی استان، فعالیت جهادی خود را در استان آغاز کرده است.

وی افزود: قرارگاه جهادی عهد خدمت، کار مشترک جهادی همه دستگاه‌های اجرایی است که هر کدام در عرصه تخصصی مربوط به خود به کمک بسیج دانشجویی، به خدمات‌رسانی در مناطق محروم خواهند پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌فزایی دستگاه‌های اجرایی در حرکت‌های جهادی ابتکار عمل این استان است که برای نخستین بار در سطح کشور به این شیوه برگزار می‌شود.

پرهیزگاری خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی معمولا از ظرفیت ادارات و نهادهای مختلف استفاده می‌شد اما به صورت منسجم و یک پارچه و در قالب یک قرارگاه مشترک، برای نخستین بار است که این حرکت در حال رخ دادن است.

وی ابراز داشت: این اردوها و هماهنگی دستگاه‌ها در ارائه خدمات جهادی به مناطق محروم استان، روح امید را در بدنه جامعه ساری و جاری خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت‌های جهادی دانشجویان استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی استان با ۳۰ گروه دانشجویی در بازه‌های زمانی مختلف به فعالیت جهادی در حاشیه‌های شهر و روستا های محروم می‌پردازد.

پرهیزگاری متذکر شد: گروه‌های جهادی دانشجویی در عرصه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند که در سال گذشته توسط معاون رئیس جمهور، به عنوان گروه جهادی برتر در عرصه آموزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی به بخشی از فعالیت‌های این گروه‌ها طی یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: ویزیت عمومی مردم مناطق محروم، ویزیت تخصصی، خدمات زنان و زایمان، توزیع اقلام بهداشتی، مشاوره و روان شناسی، مرمت مدارس، مرمت و تکمیل مساجد، آبرسانی به مناطق محروم و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برخی از خدمات گروه‌های جهادی در مدت اخیر است.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در قرارگاه جهادی عهد خدمت، علاوه بر دانشگاه های استان، جهاد کشاورزی، فرهنگ ارشاد اسلامی، صدا و سیما، کتابخانه های عمومی، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، معاونت درمان تامین اجتماعی، دامپزشکی استان، حوزه های علمیه ، فنی و حرفه ای و… به یاری گروه های جهادی دانشجویی می‌پردازند.

منتشر شده در :2023/06/15 - 07:06|شناسه خبر: 85344 154 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه