امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۴:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: دوره آموزشی توانمندسازی مشاوران ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،گفت: این دوره آموزشی با هدف توانمند سازی و افزایش سطح آگاهی مشاوران، کارشناسان مشاوره شهرستانها ومناطق و کارشناسان مراکز مشاوره برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش؛ حجت دبیقی در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه مشاوران در مدارس نقش مهم و تاثیرگذاری در کمک به دانش آموزان دارندگفت: در این کارگاه آموزشی ۳۵۰ نفر از مشاوران و کارشناسان مشاوره حضور دارند که آموزش مهارت‌های تحصیلی به دانش آموزان را آموزش می دهند.
وی افزود: مشاوران مدارس نقش مهمی در رشد مهارت‌های تحصیلی دانش آموزان دارند و آموزش تکنیک‌ها و روش‌های مطالعه موثر به همراه آموزش تشخیص سبک‌ها و کانال‌های یادگیری و آموزش روش‌های نوین مطالعه، می‌تواند دانش‌آموزان را در مسیر موفقیت قرار داده و آنان را در رسیدن به اهدافشان یاری دهد.
دبیقی با بیان اینکه امروزه با تغییراتی که در روند برگزاری کنکور سراسری شکل گرفته، بخش قابل توجهی از امتیاز نهایی دانش‌آموزان برای پذیرفته شدن در دانشگاه، از عملکرد تحصیلی آنان در دوران تحصیل حاصل می‌شود گفت: نگاه فرآیندی به یادگیری و برنامه‌ریزی برای رشد مستمر دانش‌آموزان باید در دستور کار مشاوران مدارس تمامی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت قرار گرفته و توجه به رشد دانش‌آموزان در ابعاد مختلف می‌تواند ما را به اهداف سند تحول بنیادین درآموزش و پرورش نزدیک کند.
در این کارگاه آموزشی رازق خواجه زاده از اساتید برجسته مشاوره به عنوان مدرس مطالب مهمی را در رابطه با وظایف و تکنیک های مشاوره عملی مطرح کرد.

منتشر شده در :2023/06/19 - 04:06|شناسه خبر: 85455 112 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه