امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۸:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری نخستین رویداد «فرهنگی مناطق زاگرس نشین»(بلوط) در یاسوج

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ی بزرگ «فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط)» به عنوان یکی از رویدادهای مهم در تقویم سالانه ی شرکت نمایشگاهها استان است که از امسال در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از راک نیوز، سیروس باقری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ بلوط در شهر یاسوج اظهار داشت: این جشنواره با موضوع فرهنگ اقوام زاگرس نشین به عنوان نخستین رویداد فرهنگی مناطق زاگرس نشین در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در نظر داریم هر ساله به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی این جشنواره را هرچه پربارتر برگزار کنیم، افزود: برای شرکت این جشنواره تعداد ۱۱ استان اعلام آمادگی کردند.
باقری با اشاره به مشارکت و همکاری دیگر ارگان ها از جمله شهرداری، شورای اسلامی شهر یاسوج و سازمان بسیج عشایری استان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بیان، کرد: در این جشنواره برنامه های مهم فرهنگی و هنری استان های زاگرس نشین از جمله موسیقی محلی و مقامی، پخت غذاهای محلی، بازی های محلی و برنامه های متنوع و شاد فرهنگی هنری اجرا خواهد شد.
مدیرعامل نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر برنامه و اهداف برگزاری این جشنواره ابراز داشت: برپایی نمایشگاه سوغات و هدایای فرهنگی و هنری استان های زاگرس نشین از بخش های دیگر این جشنواره است.
بنا بر این گزارش، آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین درتاریخ چهاردهم تیر ماه همزمان با دهه ی امام و ولایت و گرامیداشت “روز شهرداری و دهیاری کشور” و با حضور مسئولان کشوری و استانی در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار و این جشنواره به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

منتشر شده در :2023/07/05 - 10:07|شناسه خبر: 85829 161 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه