امروز :پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۷:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها؛ ۱۱۹ هزار زوج در کشور به همت بنیاد آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند/ کمک به آزادسازی ۴۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و ایجاد اشتغال برای ۱۴ هزار زن سرپرست خانوار

مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها،گفت: جهیزیه ۱۱۹ هزار زوج جوان در کشور به همت این بنیاد و با کمک خیرین تامین و راهی خانه بخت شدند.

به گزارش راه ملت از یاسوج، محمد جواد فولاد پور در نشست با اصحاب رسانه به تشریح اهداف و فعالیت های بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها پرداخت و افزود: بنیاد آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ در راستای اعتلای سیره عملی امیرالمومنان حضرت علی علیه السلام و به همت چند نفر از نیکوکاران تاسیس شد و از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی این بنیاد فقرزدایی و کمک به توسعه کشور از طریق جلب حمایت‌های جهانی است، ابراز داشت: شناسایی ظرفیت‌های موجود در عرصه بین‌الملل، حضور در اجلاس سازمان‌های مردم‌نهاد بین‌المللی با محوریت فقرزدائی و توسعه پایدار، به‌منظور جلب حمایت‌ها و مشارکت در راستای مبارزه با فقر و محرومیت ، تعامل با ایرانیان خارج از کشور به‌منظور جلب اعتماد و حمایت‌های مادی، معنوی تخصصی‌شان در راستای اهداف خیریه آبشار عاطفه‌ها و تشویق آنان به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های محرومیت‌زدائی در داخل کشور از دیگر اهداف این بنیاد است.

فولادپور گفت: مشارکت‌های بین‌المللی و دریافت منابع از خارج از کشور جهت پیشبرد پروژه‌های محرومیت‌زدائی،عقد تفاهم‌نامه و توسعه همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای انتقال تجربه و تخصص در حوزه‌های محرومیت‌زدائی، آباد گرایی و بهداشت و درمان، آموزش و پژوهش، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و بازارچه‌های محصولات وکالاهای تولیدشده توسط مددجویان، با همکاری و مشارکت کشورهای هدف و تلاش در جهت رفع نیاز بیماران محروم کشور در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارویی از طریق تعامل با سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط در کشورهای هدف را از دیگر اهداف خیرخواهانه بنیاد آبشار عاطفه ها برشمرد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در ادامه به اقدامات این بنیاد در سطح کشور پرداخت و گفت: این بنیاد ۹۵۰ شعبه و نمایندگی در سطح کشور دارد و  این شعب و نمایندگی ها تاکنون  ۱۰ هزار ۵۰۰ فرصت شغلی برای دختران جوان ایجاد کرده که یک کارآفرینی اجتماعی است .

وی بیان کرد: یک میلیون ۳۵۰ خیر عضو، پشتیبان و حامی بنیاد هستند که جامعه هدف ما را حمایت می کنند و ریالی تاکنون از دولت دریافت نکرده ایم و تنها با کمک خیرین فعالیت ها انجام می شود.

فولادپور، حمایت از استعداد های ورزشی را از دیگر فعالیت های بنیاد آبشار عاطفه ها برشمرد و گفت: همچنین با انجام مشاوره هایی که از طریق این بنیاد صورت گرفت توانستیم افراد زیادی که در زندگی دچار مشکل بوده اند را از طلاق منصرف کنیم.

وی افزود: در بحث کمک به ترک اعتیاد معتادان به ویژه سرپرستان خانوارها نیز اقدامات بسیار خوبی توسط بنیاد انجام شد و تلاش کردیم که برای این افراد اشتغال پایدار ایجاد شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه آبشار بین المللی عاطفه ها گفت: در بحث اشتغالزایی برای زنان خود سرپرست با ایجاد فرصت هایی در حوزه صنایع دستی، قالی بافی، گلیم بافی و سایر بخش ها، ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این طریق صاحب شغل شده اند.

فولاد پور بیان کرد: در طول ۲۳ سال  فعالیت بنیاد آبشار عاطفه ها در کشور در حوزه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مخصوصا مادران زندانی حدود ۴۳۰۰ زندانی از زندان آزاد شده اند.

وی گفت: در بخش ارایه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به بیماران نیازمند نیز بنیاد اقدامات خوبی انجام داده است.

منتشر شده در :2023/07/17 - 08:07|شناسه خبر: 86125 170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه