امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۷:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان اجرا می‌شود؛طرح تابستان مهارت در ۱۱ مرکز و ۱۳۵ آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای امام هادی(ع) پاتاوه سخنرانی کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای امام هادی(ع) پاتاوه به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت سخنرانی کرد.

سیدنورالله هدایت در نماز جمعه مصلای امام هادی(ع) پاتاوه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه سوگواری اهل بیت‌عصمت و طهارت، از فرارسیدن هفته ملی مهارت، ۶ مرداد ماه روز کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای و مدرسه تابستانه مهارت خبر داد.
وی افزود: طرح تابستان مهارت با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در ۱۱ مرکز و ۱۳۵ آموزشگاه اجرا می‌شود.

ایشان نیز افزودند: این طرح طی ۳ سال و در دوره های یک الی دو ماهه برگزار می شود و افراد بعد از گذراندن این دوره کوتاه مدت گواهینامه بین‌المللی دریافت می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه پاتاوه در نماز عبادی سیاسی جمعه مصلای امام هادی(ع) پاتاوه ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر مهارت آموزی، خواستار تداوم آموزش ها در جهت راهیابی افراد به بازار کار شدند.

وی خاطر نشان کرد: منشاء فساد، بیکاری می باشد که باید با مهارت آموزی از بین برود.

سیادت با اشاره به سخن گهر بار امام جواد (ع) که فرمودند؛ عزت مومن در این است که بی نیاز از مردم باشد، از مدیران و مسئولین استان خواست، به افرادی که دارای مهارت و گواهینامه فنی و حرفه ای هستند، تسهیلات خوداشتغالی اعطا کنند.
ایشان در پایان خطبه در اهمیت مهارت آموزی بیان داشتند: مومن اگر فاقد مهارت و حرفه باشد در جامعه منزوی خواهد شد.
شایان ذکر است که پیش از سخنرانی سید نوراله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مسابقه مهارتی برگزار و به برگزیدگان به رسم یابود جوایزی اهداء شد.

منتشر شده در :2023/07/22 - 07:07|شناسه خبر: 86267 160 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه