امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۰۷:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، خبرداد: ثبت بیش از۱۹۰۰ مورد درخواست در میز خدمت ارتباطات مردمی آموزش وپرورش استان

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با استقرار میز خدمت ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در ادره کل آموزش و پرورش استان با عنوان ستاد شماره ۱، بیش از۱۹۰۰ مورد درخواست در میز خدمت این اداره ثبت شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، حسنعلی عزت خواه گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به جامعه فرهنگیان استان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان، میز خدمت آموزش و پرورش استان تحت عنوان ستاد شماره ۱، در محل اداره کل آموزش و پرورش استان استقرار یافت.
عزت خواه با اشاره به اینکه میز خدمت آموزش و پرورش به مدت سه روز پاسخگوی فرهنگیان بود، افزود: از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ تیر ماه از ساعت ۸صبح تا ۱۸ عصر، با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت در سفر ریاست جمهوری به استان، درخواست‌های فرهنگیان دریافت و مشکلات آنان بررسی شد.
وی تصریح کرد: در این سه روز، بیش از ۱۹۰۰ مراجعه کننده ، به میز خدمت آموزش و پرورش استان مراجعه و درخواست‌های خود را تحویل دادند.

عزت خواه تأکید کرد : درخواست‌های مراجعه کنندگان پس از بررسی توسط کارشناسان اداره و نظریه نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سامانه سامد ثبت گردید.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: کمیته هایی جهت بررسی درخواستهای مردمی به آموزش و پرورش در سفر ریاست محترم جمهور تشکیل شده که بزودی همه نامه ها پاسخ داده خواهد شد.

منتشر شده در :2023/07/26 - 01:07|شناسه خبر: 86373 161 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه