امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۵:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد،تشریح کرد: اعلام جزئیات برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،گفت : از ۲۰ مردادماه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در رشته هندبال و طناب زنی به میزبانی استان برگزار می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان،فرشیدکرمی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج گفت: یک هزار و ۷۰۰دانش‌آموز ،ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال ( پسران و دختران)و طناب زنی (دختران) ، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.

وی با بیان اینکه میزبانی این مسابقات برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود گفت: ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شده اند که تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیتها برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات استفاده کنیم تا خاطره ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.
کرمی با اشاره به پیامدهای مطلوب اقتصادی ، فرهنگی وگردشگری این میزبانی گفت: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور می باشد که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاهها میزبان شایسته ای برای دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات باشیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان درپایان این نشست با تقدیر وتشکر از همراهی و همکاری خوب صدا وسیما با مجموعه آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزیهای لازم جهت پوشش زنده تلویزیونی آیین افتتاحیه و اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با مجموعه صدا وسیما نیز اندیشیده شده است.
در این نشست اعضا کمیته های تشکیل شده جهت این دوره از مسابقات نظرات و دیدگاههای خویش را بیان نمودند.

منتشر شده در :2023/08/01 - 11:08|شناسه خبر: 86512 84 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه