امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۲:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دعوت اتاق اصناف یاسوج از بازاریان و عموم مردم و ادارات / تجمع فردا در مسجد صاحب الزمان

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توهین به قرآن کریم را در سوئد و دانمارک قویا محکوم کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد در پی توهین و تعرض مکرر به قرآن کریم در سوئد و دانمارک اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه ای صادرکردند .

در این بیانیه آمده است؛

تکرار هتک حرمت به کتاب آسمانی بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان، مصداق بارزی از نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی بیان و عقیده ندارد.

افکار عمومی جهان اسلام انتظار دارند دولت سوئد و دانمارک از تکرار این قبیل رفتارهای اسلام ستیزانه جلوگیری کرده و عاملان جریحه دار کردن احساسات مسلمانان را بی مجازات نگذارد.

این توهین ها و تعرض مکرر بار اول نیست که کتاب خدا به شیوه‌ای خاص مورد هدف قرار می‌گیرد و به احساسات مسلمانان جهان توهین می‌شود و این گونه اقدامات توهین‌کننده به اسلام و مسلمانان با اصول و مبانی ادیان در تضاد است.

این اقدام درگیری‌های دینی جوامع را تشدید کرده و فضای تنش‌زایی را ایجاد خواهد کرد و تضعیف‌کننده صلح جهانی است.

در این راستا اصناف و بازاریان استان کهگیلویه و بویراحمد با محکوم کردن هتک حرمت به مقدسات مسلمانان این توهین به قرآن کریم را نهایت دشمنی با دین اسلام و رسالت پیامبر اکرم (ص) میدانند .

همچنین جامعه بازاریان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام انزجار خود، اهانت به قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌های بین المللی می خواهیم که شدیدترین برخورد را نسبت به این عمل اعمال نماید.

گفتنی است ؛ روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم از اصناف و بازاریان ،ادارات و دیگر عموم مردم و اقشار جامعه در روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ در مسجد صاحب الزمان یاسوج دعوت بعمل می نماید.

روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2023/08/07 - 09:08|شناسه خبر: 86569 149 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه