امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۳:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک سید محمد موحد به مناسبت روز خبرنگار

 به راستی، خبرنگاران، صدای رسای مردم در بیان مشکلات، منعکس کننده نقاط قوّت عملکرد مسئولان و مبیّن نقاط ضعف آنان با نقد دلسوزانه و منصفانه، در جهت رسیدن به توسعه و‌ پیشرفت مطلوب جامعه در تمامی عرصه ها هستند. 

به گزارش راه ملت: متن پیام سید محمد موحد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« ن و القلم و مایسطرون »؛ نون.سوگند به قلم و به آن چه مى‌نویسند!

۱۷ مرداد بر پایه قداست قلم – که اینچنین قرآن کریم بدان سوگند یاد کرده – و شهادت شهید والامقام عرصه خبر و‌خبرنگاری، محمود صارمی ،در این روز، به روز خبرنگار نامگذاری شده است. قلم، سرشار از معانی وارسته و متعالی و نقش آن بسیار با عظمت و با شکوه است؛

لذا بر همین اساس، خبرنگارانِ نقش آفرین و نستوه کشور عزیزمان، ایران اسلامی، شایسته بهترین سپاس هاهستند.

همین خبرنگاران آگاهاننده و تیزبین هستند که در امر پسندیده ی آگاهی بخشی و‌ پژواک خواست های به حق مردمی و مطالبات ریز و درشت، پیش قراولان و سربازان خط مقدم همان جهاد تبیینی هستند که رهبر فرزانه انقلاب در برهه کنونی آن را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانسته اند.

به راستی، خبرنگاران، صدای رسای مردم در بیان مشکلات، منعکس کننده نقاط قوّت عملکرد مسئولان و مبیّن نقاط ضعف آنان با نقد دلسوزانه و منصفانه، در جهت رسیدن به توسعه و‌ پیشرفت مطلوب جامعه در تمامی عرصه ها هستند.

همچنین لازم به یادآوری است: در این شرایط و برهه ای که دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان ایران اسلامی، باتوسل به سیاه نمایی های گسترده رسانه ای سعی بر القاى ناامیدی و برهم زدن آرامش ایران اسلامی دارند، تلاش ها تبیین ها و آگاهی بخشی های همین قشر صادق و دلسوز ملت و نظام است که چون تند بادی سرکش و ویرانگر، دسیسه ها و نقشه های پلید آنان را به سان بوته خارهای خشک به هوا برده و بی تأثیر می سازد.

این جانب، ضمن گرامیداشت واقعه جانسوز کربلا و تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم، و با تبریک روز خبرنگار، از درگاه خداوند قادر و متعال، آرزوی موفقیت و سربلندی برای عمو م خبرنگاران ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه زحمتکش و سختکوش حوزه انتخابیه خویش، دارم. امید است این تصویر گران عرصه حقیقت که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند تا رسالت واقعی خود را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، به منصه ی ظهور برسانند، در سایه عنایات حق تعالی، بیش از پیش سربلند و توانمند باشند.

 

سید محمد موحد

نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

منتشر شده در :2023/08/08 - 08:08|شناسه خبر: 86583 98 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه