امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۷:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد : ۵۰ موکب کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ،گفت: ۵۰ موکب برای خدمات رسانی و پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی در شهرهای این استان و عراق تدارک دیده شده است.

به گزارش راه ملت؛ سردار حسن حکمتیان اصل در نشست با خبرنگاران، اظهارداشت: امسال خدمات دهی بیشتری به زائران اربعین حسینی صورت می گیرد و برنامه ریزی های خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: خبرنگاران سربازان خط مقدم جهاد رسانه و جنگ نرم هستند البته افسران جنگ نرم و افسران جنگ سخت کشور امروز در کنار هم قرار دارند، ماهیت اقدامات دشمن بر حسب زمان متفاوت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی قرار داریم و از سوی دیگر نبرد تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است.

سردار حکمتیان اصل ابراز کرد: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال جنگ تحمیلی رشادت ها آفریدند و امروز در شرق، جنوب غرب و مناطق مختلف در حال آفند و پدافند هستند.

وی تاکید کرد: امروز گروه‌های مقاومت در سراسر دنیا شاید بهتر از مردم استان تیپ ۴۸ فتح را بشناسند، فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ ۴۸ فتح در نقطه صفر مرزی و سرمای زیر صفر درجه جان خودشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: همچنین در گرمای بالای ۵۰ درجه استان خوزستان و در استان سیستان و بلوچستان، سیل زلزله ، آتش سوزی در کوه های زاگرس و غیره کارهای زیادی انجام شده است که باید تبیین شوند.

سردار حکمتیان اصل تأکید کرد:فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌های زیادی در مقابل داعش آفریدند و شهیدان زیادی در ارتفاعات شمال غرب تقدیم اسلام شد.

وی ادامه داد: تیپ ۴۸ فتح سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بالاترین سطح آمادگی توان رزم است. امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را داریم و کارآمدترین نیروهای انسانی در تیپ ۴۸ فتح حضور دارند. رزمندگان تیپ سخت‌ترین دوره‌های آموزشی را فرا می‌گیرند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد،گفت: گروهان تک تیرانداز تیپ در کشور رتبه اول را آورده است و هم اکنون تیپ ۴۸ فتح در حوزه‌های مختلف جایگاه برتر را در بین یگان‌های سپاه پاسداران دارد.

سردار حکمتیان اصل اضافه کرد: تیپ ۴۸ فتح سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ روحیه، انضباط و از لحاظ مدیریت و فرماندهی در کنار تجهیزات و نیروی انسانی و آموزش‌های لازم جایگاه برتر را دارد و در حال حاضر در ۱۰۰ رسته در حال آموزش هستیم.

وی تاکید کرد: امنیت مرزها مردمی شده اند و تعداد زیادی از افراد که تردد غیرمجاز داشتند دستگیر شدند و اینک به برکت حضور فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در مرزها مردم در امنیت کامل هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد،عنوان کرد: در کنار توان رزمی و دفاع از کیان اسلامی در حوزه اقتصادی، مقابله با قاچاق و برخورد با برهم زدگان امنیت اقدامات ویژه‌ای انجام شده و کشفیات زیادی هم وجود دارد.

وی ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و به زودی یکی از عملیات غرورآفرین دفاع مقدس بازسازی خواهد شد.

منتشر شده در :2023/08/10 - 12:08|شناسه خبر: 86708 100 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه