امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۵:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان،مطرح کرد: ضرورت تقویت سرمایه‌پذیری در کهگیلویه و بویراحمد/ اختصاص ۱٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان در سفر ریاست جمهوری

 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری تسهیلات خوبی به استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در این سفر ۱٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان تعلق گرفت.

به گزارش راه ملت، جهانگیر شاهینی در آیین تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه استان هم افزایی و یکپارچگی را طلب می‌کند و سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت لازمه تحقق اهداف است.

وی ابراز داشت: بحث سند چشم انداز توسعه استان یک افق چندین ساله را در خود جای داده و چندین محور دارد.

شاهینی تصریح کرد: راهبردهایی نیز در این سند دیده شده و باید سند نظریه پایه توسعه استان نیز در برنامه‌ها دیده شود.

شاهینی به سند توسعه استان اشاره کرد و عنوان داشت: سند توسعه با برنامه توسعه یکی نیست و تفاوت محسوسی در محورهای آن وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر احصای مزیت‌های استان اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه آمایش و سندها هرکدام در جای خود قرار دارند.

شاهینی تصریح کرد: برنامه توسعه بخشی نیز آغاز شده، منابع مادی، مالی، اطلاعاتی و انسانی برای تحقق برنامه‌ها نیاز است.

وی با اشاره به اهمیت تقویت محورهای مختلف، ابراز داشت: استان مزیت‌های مختلفی داشته که هدفگذاری ها با تاکید جذب اعتبار تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: اقدام برای ظرفیت سازی بخش آبی استان، تقویت سدها، تولید برق، توسعه کشاورزی، تکمیل زیرساخت‌ها و نقش آفرینی در توسعه اقتصاد کشور با تکیه بر پیگیری و اعتبار بخشی در تمام اسناد تدوین شده، دیده شده است.

شاهینی راه، آب و کشاورزی را از اولویت‌های استان دانست و گفت: ایفای نقش تأثیر گذار در نظام اقتصادی و تولیدی از خروجی‌های توسعه اهداف است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های استان و محور حمل و نقل هوایی و زمینی و رشد صنایع تبدیلی، اظهار کرد: زیرساخت‌های ضعیف جذب سرمایه گذار در استان را با مشکل مواجه می‌کند که باید سرمایه پذیری استان تقویت شود.

شاهینی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری تسهیلات خوبی به استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در این سفر ۱٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان تعلق گرفت.

منتشر شده در :2023/08/12 - 04:08|شناسه خبر: 86786 132 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه