امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۲:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛ رسانه‌ها ضمن کمک برای حضور حداکثری در انتخابات، صادقانه با مردم برخورد کنند/موضع سپاه در انتخابات، عدم دخالت به نفع یا علیه کسی است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به انتخابات سال جاری اشاره داشت و خاطرنشان کرد: موضع سپاه، عدم دخالت به نفع یا علیه کسی است و در این زمینه چهار وظیفه داریم و باید برای سلامت انتخابات، مشارکت، امنیت و رقابت تلاش کنیم.

به گزارش راه ملت؛ سردار “حمید خرم‌دل” فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با اصحاب رسانه،اظهار داشت: حدود ۳۰۰ شبکه تلویزیونی علیه ما و رهبر و اعتقادات ما برنامه‌ریزی می‌کنند اما امروز جمهوری اسلامی ایران به اذن خدا، برکت خون شهیدان، مقاومت مردم و رهبر حکیم آن به جایی رسیده که یک ابرقدرت مثل آمریکا که نفت ما را در کشور خودش بلوکه کرده جرأت نمی‌کند آن را پیاده کند.

وی افزود: در سوریه همه کشورها پشت داعش قرار گرفتند، اما یک کشور از سوریه حمایت کرد و سوریه پیروز شد و دشمن علی‌رغم همه توطئه‌ها، نمی‌تواند یمن و فلسطین و عراق را از پای درآورد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز عرب‌ها متوجه شده‌اند هر چه به آمریکا و صهیونیست و غرب تکیه کردند عائده‌ای نداشتند اما ایران همواره یکی از قطب‌های قابل اتکا برای کشورهای مختلف بوده است.

خرم‌دل تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به مرزی رسیده است که قابل دست‌درازی نیست و در طول تاریخ ۲۰۰ و ۳۰۰ سال گذشته در این سطح از شکوه و قدرت نبودیم.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی امروز با حضور مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رو به جلو می‌رود و مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم به همین خاطر دشمنان شبانه‌روز علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز ایادی کفر با شکستی تمام عیار روبرو شده‌اند، ابراز داشت: جنگ سخت اگر صورت بگیرد همه پای کار هستند چون دشمن و خاکریز و همه چیز مشخص است اما در این جنگ نرم به هوشیاری بیشتری نیاز داریم.

خرم‌دل با اشاره به اینکه تمدن‌ها تدریجی شکل می‌گیرند و تدریجی هم فرومی‌پاشند، گفت: امروز آمریکا در حال فروپاشی است و جمهوری اسلامی به عنوان یک مدینه امن و سفینه نجات در دنیای کنونی به تأسی از مکتب عاشورا ملجأ آزادی‌خواهان دنیا است.

وی ناامید کردن مردم، ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، تضعیف باورهای دینی و عقیدتی مردم و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی را از مهم‌ترین توطئه‌های دشمن دانست و متذکر شد: هیچ کشوری را در دنیا سراغ ندارید که با این حجم از تهدید و تخریب، دوام بیاورد اما ما توانستیم همه توطئه‌ها را خنثی کنیم و کشور و جهان اسلام را جلو ببریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به انتخابات سال جاری اشاره داشت و خاطرنشان کرد: موضع سپاه، عدم دخالت به نفع یا علیه کسی است و در این زمینه چهار وظیفه داریم و باید برای سلامت انتخابات، مشارکت، امنیت و رقابت تلاش کنیم.

خرم‌دل ابراز داشت: در حوزه سلامت و امنیت انتخابات تشکیلات داریم و در حوزه مشارکت و رقابت هم اقشار ما از مهرماه زمینه‌های کرسی آزاداندیشی و … را فراهم می‌کنند.

وی بیان داشت: مردم استان در همه عرصه‌هایی که اسلام و نظام به آنها نیاز دارد حضور پررنگ دارند اما رسانه‌ها باید مردم را به درستی هدایت کنند و نفرت‌پراکنی صورت نگیرد و لازم است ضمن کمک برای حضور حداکثری در انتخابات، صادقانه با مردم برخورد کنند.

منتشر شده در :2023/08/15 - 05:08|شناسه خبر: 86890 95 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه