امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۳:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ذیحساب جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هزینه خزانه معین استان، مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق وجمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق در این مراسم آقای محمد مرادی مدیر عامل این شرکت با اشاره به اهمیت و جایگاه ذیحسابان در دستگاهای اجرایی گفت : تعامل بین شرکت و ذیحسابی از مسائل مهم و اصلی است ،تعاملی که تابع قوانین و مقررات می‌باشد.
وی افزود شرکت توزیع نیروی برق استان جزو دستگاههای پیشرو در جذب اعتبارات است و لازم است که ذیحسابان و معاونینشان تلاش بسیاری در جهت رفع چالشها و مشکلات شرکت داشته و بتواند اعتبارات جذب شده را به درستی و در جهت پیشرفت شرکت مصرف نماید. 
محمد مرادی ضمن تقدیر و تشکر از آقای ربیعی نژاد ذیحساب قبلی شرکت اظهارکرد: آقای ربیعی نژاد به عنوان عضوی از همکاران شرکت بودند که تعامل سازنده ای در جهت پیشبرد اهداف سیستم داشتند و رفتار و منش ایشان در کنار فعالیتهایی که در جدب اعتبارات داشتند مثال زدنی است. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه ضمن خیر مقدم به آقای خادمی مهر گفت: امید است ذیحساب جدید شرکت با اطلاع از اعتبارات و نگاه خاص و سرعت مورد نیاز و قابل پیش بینی کارهای این بخش را به انجام برسانند. 
درادامه آقای حکیم معاون هزینه خزانه معین استان ضمن تشکر از آقای مرادی اظهار کرد: یکی از سنگین ترین پست های سازمانی در کشور ذیحسابی است و مسیری پرزحمت، فراروی ذیحسابان قرار دارد که حرکت در مسیر صحیح مستلزم درک و همکاری متقابل می باشد. 
وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب آقای ربیعی نژاد ابراز امیدواری نمود آقای خادمی مهر با سابقه خوب و تدبیرشان در ادامه مسیر و در راستای اهداف سازمان حرکت نموده و انتظارات شرکت را در حد اعلا برآورده نماید.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از آقای ربیعی نژاد تقدیر و آقای خادمی مهر به عنوان ذیحساب جدید شرکت توزیع نیروی برق معرفی شد.

منتشر شده در :2023/08/16 - 09:08|شناسه خبر: 86945 176 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه