امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسوول بسیج سازندگی کشور،عنوان کرد؛ خاک خوردن اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس

مسوول بسیج سازندگی کشور افزود: بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی با محوریت تثبیت شهدای جهاد‌گر در هیات رئیسه مجلس انقلابی خاک می‌خورد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار محمد زهرایی، مسوول بسیج سازندگی کشور در دومین یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه دشمن از تمام ابزار‌های مادی و وسوسه‌انگیز استفاده می‌کند تا به هدف شوم خود برسد، اظهار داشت: امروز دشمن از معنا، بی‌معنایی و از ارزش ضد ارزش تولید می‌کند و از دروغ گفتن دست برنمی‌دارد و ما باید بدانیم که در این نبرد تمدنی در کجای کار قرار گرفته‌ایم.
مسوول بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه دشمن همیشه دچار یک خطای محاسباتی است و این برای ما ثابت شده است، افزود: دشمن در فتنه سال گذشته باز هم دچار خطای محاسباتی شد.

وی با بیان اینکه دشمن شبکه مویرگی را در مقابل تفکر بسیجی آرایش می‌کند، گفت: البته ناگفته نماند که برخی افراد ساده لوح نیز در داخل کشور دچار خطای محاسباتی شدند.

سردار زهرایی با یادآوری اینکه دشمن یک خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می‌کند ابزار مادی‌اش بر جبهه حق برتری پیدا می‌کند، افزود: دشمن افرادی از جنس باورمند، با اراده و حامل ایدئولوژی خاص ندارد که بتواند به اهداف خود برسد و هر چقدر هم از طرق مختلف تلاش کند شکست می‌خورد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هر چه عرصه تنگ‌تر می‌شود باورها هم بیشتر می‌شود، گفت: ملت ما از مکتب علوی و نهضت عاشورایی برخوردار است و هر چه از این مکتب توشه برمی‌داریم عمیق‌تر و شجاع‌تر می‌شویم.
سردار زهرایی تصریح کرد: آرمان کسانی که در مکتب علوی و نهضت عاشورایی تربیت می‌شوند آرمان‌هایی از جنس «آرمان علی وردی» است.
وی با اشاره به از خودگذشتگی جهادگرانی که مخلصانه در ایام کرونا مجاهدت می‌کردند، گفت: در دوران کرونا ۳ هزار روحانی که حتی کار تدفین و تغسیل نمی‌دانستند آموزش دیدند و به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی ضمن انتقاد از اینکه متاسفانه ثبت روید‌ادهای ما در دل تاریخ ضعیف است، گفت: نظام دیوان سالاری متاسفانه نمی‌تواند هم پای جریان جهادی پیش برود.
مسوول بسیج سازندگی کشور افزود: بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی با محوریت تثبیت شهدای جهاد‌گر در هیات رئیسه مجلس انقلابی خاک می‌خورد.

منتشر شده در :2023/08/17 - 12:08|شناسه خبر: 86993 78 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه