امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۷:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از بلادشاپور؛ سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام”رجایی” و ” باهنر” مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم شریف ایران است.درس بزرگ این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت، حضور مؤثر و انقلابی و جهادی در تمامی صحنه ها، دوشادوش مردم بود.

این هفته فرصتی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه های مختلف را فراهم آورده و امید را به جامعه نوید بخشند.

استکبار جهانی امروزه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک جنگ ترکیبی راه انداخته است و با استفاده از ابزارهای موجود، فضای مجازی و… سعی در القای حس ناامیدی و ناامنی و نارضایتی در جامعه دارد و این امر هوشیاری همه مردم بویژه مسئولان را می طلبد تا با انتخاب تدابیر ویژه و کار جهادی شبانه روزی چاره سازی کرده و توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی نمایند. برای این امر مهم می بایست موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری  در انتخاب مدیران جهادی و مسئولان دستگاه ها با حساسیت ویژه ای دنبال شود.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان با تاکید بر لزوم آگاه سازی افکار عمومی از اقدامات و برنامه‌های دولت برای ایجاد تحول اقتصادی، پرداختن به جهاد تبیین را پادزهر این خلع و ضعف بزرگ قلمداد می کند و تبیین شرایط فعلی کشور و همچنین برنامه‌ها و اقدامات دولت برای ایجاد تحول اقتصادی و مهم‌تر از همه اهتمام داشتن و امیدوار بودن به حل مشکلات اقتصادی از مولفه‌هایی است که در صورت تبیین و شفاف‌سازی آن در افکار عمومی می‌تواند مردم را به عملکرد دولت و آینده روشن پیش‌رو امیدوارتر کند و جنگ شناختی دشمن در این عرصه را با شکست مواجه سازد.

تردیدی نیست برغم انبوه فشارها و تحریم خارجی، دولت مردمی و انقلابی با اتکا به ظرفیت های بومی و داخلی و گره نزدن سرنوشت کشور به مذاکرات و رفع تحریم‌ها، خواهد توانست کشور را در سایه تلاش جهادی از میدان چالشها و مشکلات پیچیده اقتصادی امروز عبور داده و با رشد تولید این موفقیت و شکوفایی را به جهانیان اعلام نماید.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیروی از روش و سیره حضرت امام خمینی (رحمه اله علیه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی است. امید است در سایه الطاف الهی و در ذل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از بیانات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه تحقق اهداف متعالی نظام و انقلاب موفق تر از گذشته حرکت نماییم.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2023/08/22 - 11:08|شناسه خبر: 87217 196 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه