امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۰:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کهگیلویه‌و‌‌بویراحمد،عنوان کرد؛

پرداخت ۳۵ هزارمیلیارد ریال تسهیلات/ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پیش‌گام در عرصه مسئولیت اجتماعی/ارائه وام بدون ضامن

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد حداکثر ۴ درصد در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ مهرداد آرمین پیلی در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: این بانک از ابتدای سال گذشته تاکنون به متقاضیان ۴۲ هزار پرونده معادل ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد حداکثر ۴ درصد پرداخت شده است.

وی، عنوان کرد: این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله بنیاد علوی، بسیج سازندگی، آستان قدس رضوی، بنیاد شهید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی( ره)، فرزندآوری، ازدواج و غیره است.

آرمین، عنوان کرد: اولویت این بانک پرداخت تسهیلات تکلیفی است و تلاش شده پشت نوبتی های وام های ازدواج و فرزندآوری به صفر برسد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد،تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به ۹۰۱ فقره پرونده فرزندآوری و به یک هزار و ۳۰۰ پرونده ازدواج پرداخت شده است.

آرمین پیلی، تاکید کرد: تسهیلات کالا کارت به تمامی افراد بالای ۱۸ سال در استان پرداخت می‌شود و سقف این تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان است و پرداخت آن بستگی به توان بازپرداخت مشتری دارد.

وی،اظهار داشت: هیچ نیازی به معدل حساب و نامه رئیس‌جمهور برای دریافت این تسهیلات نیست و افراد نیازمند می‌توانند از این کالا کارت برای تهیه جهیزیه، دندانپزشکی و غیره استفاده کنند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نامه‌های سفر دور دوم رئیس‌جمهور، عنوان کرد: این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد.

آرمین پیلی،گفت: رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته ۷۰ درصد بوده که این رشد بسیار چشمگیر بوده است.

وی گفت: این بانک در راستای انجام مشارکت‌های اجتماعی گام‌های خوبی در حوزه زلزله سی‌سخت، کرونا، لوازم‌التحریر، خرید وسایل سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات پزشکی هسته‌ای استان و کارهای عام‌المنفعه گام‌های خوبی برداشته است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد،افزود: کمک به قشر ضعیف از اهداف اصلی این بانک است و ارتقای سطح رضایت مشتریان دستاورد مهم آن بوده است.

منتشر شده در :2023/08/26 - 09:08|شناسه خبر: 87322 121 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه