امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۹:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد؛

۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۹ درصد خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هم اکنون ۲۱ شهر معادل ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۱۰۵۸ روستای این استان معادل ۸۹ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش راه ملت؛ ریحان بهادر در گفت و گو با خبرنگاران،اظهار داشت: ۱۵۱روستای کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان اینکه تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز در دولت سیزدهم رشد خوبی داشت، افزود: تا قبل از این دولت ۹۰۷ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز بهره‌مند ۹۰۷ بودند.

وی اظهارکرد: در دولت سیزدهم تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز به یک هزار و ۵۸ روستا افزایش یافت که درصد رشد ۱۶.۶ را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۹ هزار و ۳۷۸ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند که رشد ۱۵۱ درصدی داشته است.

بهادر با اشاره به پروژه‌های بخش گاز استان طی هفته دولت امسال بیان کرد: ۲۱ روستا با ۱۲۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند و افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه صنعتی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و سر جمع ۷۷۵ میلیارد ریال در این هفته انجام می‌شود.

منتشر شده در :2023/08/29 - 06:08|شناسه خبر: 87461 116 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه