امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۷:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه جامع اسناد دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

«آسمند» از راه‌اندازی سامانه جامع اسناد دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برای ورود اطلاعات مربوط به ۳۵ هزار برگ سند به این سامانه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری دفاع‌پرس، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس سازمان بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یاسوج، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در راستای اجرای برنامه‌های بنیاد انجام شد و با برگزاری جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کمیته‌های ذیل این شورا برای اجرایی شدن این برنامه‌ها تلاش کردیم.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد آبان ۱۴۰۱ شروع شد که تلاش کردیم از محل‌های مختلف از جمله متمم سفر اول رئیس‌جمهور و دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان اعتباراتی جذب کنیم که با پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه هم‌اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ نقطه یادمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که از این تعداد، ساخت و ساماندهی ۲۲ یادمان به اتمام رسیده و سه یادمان در حال ساخت است، ضمن اینکه سه نقطه جدید نیز برای تدفین شهدای گمنام پیش‌بینی کردیم.

آسمند ابراز داشت: در راستای اجرای سیاست‌های بنیاد و کمک به کنگره‌های شهدا، تلاش کردیم علاوه بر انجام وظایف استانی، برنامه‌هایی را در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان که سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد اجرا کنیم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به چاپ و انتشار ۴۴ عنوان کتاب اشاره کرد.

وی دانشنامه استانی دفاع مقدس را از دیگر پروژه‌های مهم حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: از حدود ۳۱۲ مدخل این دانشنامه، مقالات ۱۹۲ مدخل تدوین شد و بیش از ۹۲ مدخل به تأیید نهایی رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سامانه جامع اسناد دفاع مقدس در این استان خبر داد و ابراز داشت: برای ورود اطلاعات مربوط به ۳۵ هزار برگ سند به این سامانه برنامه‌ریزی شده است.

منتشر شده در :2023/08/29 - 10:08|شناسه خبر: 87463 121 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه