امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۰:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید ازموکب های خدمت رسانی به زائران دراربعین حسینی؛

تمهیدات لازم جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین اندیشیده شده است + تصاویر

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از نزدیک در جریان خدمت رسانی موکب‌های این ستاد به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ کریم لایقی اصل مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در حاشیه بازدید از موکب هایی که با محوریت بچه‌های مسجد به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بنابر وظیفه ذاتی خود، امسال نیز همچون سال‌های گذشته ۱۲موکب خاصه در شهرستان باشت، بوستان و گچساران در مسیر زائران اربعین حسینی تا مرز بهبهان مشارکت داشته‌اند و به‌نحو احسن مشغول خدمات رسانی هستند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بابیان اینکه این موکب ها به همراه دیگر موکب ها در مسیر به خوبی توانسته‌اند فضای معنوی ایجاد کنند، افزود: فضای ایجاد شده در این موکب‌ها در طول شبانه روز برای پذیرایی و اسکان فراهم است.

لایقی اصل با اشاره به اینکه موکب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا ۳ روز بعد اربعین حسینی در خدمت زائران است، یادآور شد: همه تمهیدات لازم جهت خدمات‌رسانی به زائران در این مدت اندیشیده شده است.

منتشر شده در :2023/09/02 - 03:09|شناسه خبر: 87624 141 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه