امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۰:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعال شدن پروژه پلاتوی دهدشت بعد از ۴ سال / مدیرکل ارشاد: دیگر اجازه تعطیلی این پروژه را نخواهیم داد / یک میلیارد اعتبار توسط نماینده کهگیلویه اختصاص داده شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری ساختمان پلاتوی دهدشت تا نیمه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ امین درخشان شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد شهر دهدشت در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پروژه از محدود پروژه‌هایی است که مشکل اعتباری ندارد.

وی از تخصیص خوب و اعتبار دو برابری این پروژه نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: روند پیشرفت ساختمان پلاتو رضایت بخش است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین به اختصاص یک میلیارد تومان با پیگیری نماینده کهگیلویه به این پروژه اشاره کرد و گفت: روز گذشته این اعتبار ابلاغ شد.

درخشان خاطر نشان کرد: کم و کاستی‌های پلاتوی دهدشت از محل اعتبارات ریاست جمهوری گرفته خواهد شد.

وی بخش زیادی از راکد ماندن پروژه‌ها را مربوط به اسناد خزانه دانست و گفت: اوراق اسناد خزانه پروژه‌ها را به حاشیه می‌برد و تا تخصیص به کمترین مقدار می‌رسد.

درخشان با بیان اینکه کلنگ زنی این پروژه از سال ۹۶ آغاز شد، افزود: ساختمان پلاتوی دهدشت قریب به چهار سال به طور کامل راکد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مجموع اعتبارات این پروژه را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ابراز داشت: این طرح تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

درخشان اعتبارات سال جاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوط به سفر رئیس جمهور در حوزه مذهب، فرهنگ و هنر استان را ۳۳۵ میلیارد تومان دانست و گفت: بخش قابل توجهی از این اعتبار برای تعمیر و تجهیز دو فرهنگسرای دهدشت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و تکمیل پلاتوی دهدشت پیش بینی شده است.

درخشان سهم اعتبارات تملک دارایی زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری از محل اعتبارات استانی را بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان کهگیلویه ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

منتشر شده در :2023/09/04 - 10:09|شناسه خبر: 87659 87 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه