امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۱:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، خبر داد:

رشد ۱۵۰ درصدی حجم ابلاغی نهضت سواد آموزی در سال گذشته در سه دوره سواد ،تحکیم وانتقال

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از رشد ۱۵۰ درصدی حجم ابلاغی نهضت سواد آموزی در سال گذشته در سه دوره سواد ،تحکیم وانتقال خبرداد.

به گزارش راه ملت؛ سید حمزه باقری نژاد در آیین گرامیداشت روز جهانی سواد آموزی گفت:حجم ابلاغی نهضت سواد آموزی سال گذشته در سه دوره سواد ،تحکیم و.انتقال ۵۳۰۰ نفر بود که توانستیم این حجم را به ۸۴۰۰ نفر تحت پوشش ببریم که در این شاخص با رشد ۱۵۰ درصدی رتبه اول کشور را کسب نمودیم.
وی به اهمیت سواد و تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد وگفت:: مردمی بودن از شاخصهای مهم نهضت سوادآموزی است که با تدبیر امام راحل از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی ارائه داده است.
باقری نژاد ،توانمند سازی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و اجرای طرح های نماز کلید بهشت ،آموزش رایانه در کنار آموزش سواد پایه و طرح خواندن همراه با خانواده را از اولویتهای کاری نهضت سواد آموزی استان برشمرد و گفت: مرکز یادگیری مشارکتی در زندان مرکزی یاسوج جهت فعالیتهای سواد آموزی و آموزشهای مهارتی راه اندازی شده که رضایت مندی خوبی در پی داشته است.
معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد ، از انعقاد قرار داد با سازمان صنعت معدن وتجارت و جهاد کشاورزی جهت آموزش های مهارتی به بیسوادان خبر داد وگفت: علم توام با مهارت اثربخش و کارایی بالاتری دارد که در رویکرد جدید نهضت سواد آموزی مورد توجه قرار گرفته است.

منتشر شده در :2023/09/09 - 08:09|شناسه خبر: 87763 170 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه