امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۹:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به دکتر «سیدعلی ملک‌حسینی» به مناسبت اعطای مرتبه استاد ممتازی

سرهنگ «خواست‌خدایی»، در پیامی ارتقاء دکتر «سیدعلی ملک‌حسینی» به مرتبه استادممتازی را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت، سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی ارتقاء دکتر «سیدعلی ملک‌حسینی» پدر پیوند کبد ایران و بنیانگذار و مدیرعامل مرکز پیوند اعضا و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به مرتبه استادممتازی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر سیدعلی ملک‌حسینی

با سلام و عرض ارادت مخلصانه به همت والایتان که در طول سالیان متمادی، خدمات صادقانه، کم‌نظیر و گران‌بهایی را به جامعه علوم پزشکی ارائه نمودید و به عنوان پدر پیوند کبد ایران و یکی از تأثیرگذارترین پزشکان پیوند عضو جهان، همچون میراثی ارزشمند و ستاره‌ای درخشان بر تارک آسمان نیلگون ایران اسلامی می‌درخشید.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور هرگز خدمات ارزشمند خاندان ملک‌حسینی به‌ویژه مجاهد نستوه و عالم ربانی مرحوم آیت‌الله «سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی» که با حضور غیرتمندانه خود موجب اتصال عشایر جنوب به انقلاب اسلامی شد و یکی از عوامل ناکامی رژیم ستم‌شاهی در جنوب کشور بود و همچنین حضور چشمگیر و اثرگذار حضرتعالی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و خدمات ارزشمند به مجروحین و جانبازان عزیز در بیمارستان‌های صحرایی مناطق عملیاتی، که در ادامه راه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی صورت گرفت را فراموش نخواهند کرد.

بدین‌وسیله ارتقاء حضرتعالی به مرتبه استادممتازی که نشان از دانش، توانمندی و تجربه‌های گرانبهای آن عزیز است را صمیمانه به شما و جامعه بزرگ پزشکان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم ثمرات موفقیت بزرگ جنابعالی برای مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس بیش از پیش به منصه ظهور برسد و در سایه‌سار الطاف الهی سلامت و پیروز باشید.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/09/09 - 09:09|شناسه خبر: 87778 116 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه