امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۸:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد؛

۱۳۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز تشخیصی درمانی توسط بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرد

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان از مطالبات این اداره کل به مراکز تشخیصی درمانی، اکنون مطالبات مراکز تشخیصی درمانی دولتی دانشگاهی تا اردیبهشت ماه و مراکز خصوصی تا خرداد ماه ( داروخانه ها تا پایان تیر ) و سطح یک تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است، عنوان کرد: در مجموع ۱۳۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان؛ محسن عزیزی اظهار کرد: در استان کهگیلویه وبویراحمد اکنون با ۱۵۸۳ موسسه غیر مستقل در قالب ۵۵۶ موسسه مستقل با اداره کل بیمه سلامت استان قرارداد دارند که در راستای توسعه خدمات بیمه‌ای به هم‌استانی‌ها از سایر مراکز نیز برای انعقاد قرارداد دعوت بعمل می آید.

وی اضافه کرد: در جهت گسترش خدمات الکترونیک و به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با پزشکان و مؤسسات متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت و به منظور تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تردد فیزیکی پزشکان و موسسات مراکز سلامت استان، فرآیند عقد و تمدید قرارداد سامانه هوشمند غیر حضوری راه اندازی شده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تصریح کرد: مراکز درمانی و پزشکان استان کهگیلویه وبویراحمد با مراجعه به سامانه eservices.ihio.gov.ir/psc اقدام به ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و گذر واژه کرده و پس از بارگذاری مستندات قانونی، درخواست عقد و یا تمدید قرار داد می‌کنند.

عزیزی عنوان کرد: در راستای کاهش پرداخت از جیب مردم، طبق تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ همه مراکز سلامت اعم از مطب پزشکان استان ملزم به عقد قرار داد با بیمه‌های پایه شدند.

منتشر شده در :2023/09/23 - 10:09|شناسه خبر: 87896 76 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه