امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۹:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزیدگان ششمین دو سالانه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند/رونمایی از پوستر نخستین جایزه کتاب سال استان

برگزیدگان ششمین دو سالانه کتاب برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب قلم و رسانه معرفی شدند.

به گزارش راه ملت؛ بزرگداشت هفته کتاب و آیین پایانی کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،جبارنژاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان،جمعی از مدیران کل استان و اصحاب قلم و رسانه در تالار هنر اداره کل ارشاد برگزار شد.

در بخش کودک و نوجوان رتبه برگزیده به”سید نادر آزاد صفت” برای کتاب”… خودش خشم را کنترل می‌کند ” تعلق گرفت و در بخش تاریخ و ادبیات رتبه برگزیده به “حمید خداپرست” برای کتاب 《رزومه خسروان پارسی 》اهدا شد.

در بخش نثر معاصر “میرمحمدتقی حسینی” برای عنوان کتاب 《آن روزها 》حائز رتبه برتر شد.

در بخش آموزش و پرورش “سید نادر آزاد صفت” با کتاب《تنوع عصبی در کلاس درس》حائز رتبه برتر شد.

در بخش ادبیات نثر معاصر رتبه شایسته به “خانم افسانه موسایی” برای کتاب《 عشقی که زیر خاکریزها دفن شد》تعلق یافت.

در بخش مستندنگاری دفاع مقدس” فتحعلی بزرگمهر‌نژاد و زنده‌یاد سیده طاهره بزرگمهر‌نژاد” برای کتاب 《همپای ستاره‌ها 》عنوان برتر را کسب کردند.

از ۸ عنوان کتاب به نمایندگی از ۸۲ عنوان کتاب سال ۱۴۰۲ رونمایی شد و حجت الاسلام علی وحدانی به نمایندگی از سایر نویسندگان به روی سن دعوت شدند‌.

از دکتر سیاوش هادی‌پور برای کتاب” بررسی تطبیقی سن و مسئولیت کیفری در حقوی جزای ایران و اسناد حقوق بشری “، 《حجت ‌الاسلام علی وحدانی 》برای کتاب “صله‌رحم”، “آسیه شاکری” 《دفترپاره‌های خاک خورده 》،”طیبه علی پناهی” کتاب《 مهارت‌های زندگی و تحکیم بنیان خانواده 》، “سید حسن هادیان مهریان” 《 نمایشنامه دردهای شاه بی》و “مهدی تقوی‌جو و یونس خموش” برای کتاب 《 پکیج استوکیومتری شیمی》نام برده شد.

در بخش پایانی این آیین نیز از “حجت‌الاسلام علی وحدانی” 《 پژوهشگر برتر حوزوی 》دکتر” سید ساعد حسینی ” به عنوان《نویسنده پیشکسوت ، “سروش درست” به عنوان 《 نویسنده حوزه دفاع مقدس》،”سید محمد حسینی ” به عنوان 《هنرمند و پژوهشگر حوزه عکس 》،” رضا خردمند” به عنوان 《فعال و خادم حوزه ترویج کتابخوانی، “معصومه موسوی قوام‌آباد” به عنوان 《نویسنده حوزه کودک و نوجوان ، “سید اسلام فاطمی سیرت” به عنوان 《 نویسنده جوان 》با بیش از ۳۰ عنوان ‌کتاب، “سید رضا یوسف‌زاده” به عنوان 《 ناشر پیشکسوت استان》، “سهیلا گودرزی” به عنوان 《 ناشر جوان و فعال استان 》، “الناز فرهمند” به عنوان 《فعال صفحه‌آرایی و طراحی کتاب》،”دیانا پارسا” به عنوان “دکلمه‌خوان برتر کشور “، “ماندانا علیزاده” به عنوان 《 مروج کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان 》، “رودابه اسلامی” مدیر کتابفروشی پاتوق کتاب به عنوان 《فعال فرهنگی و کتابفروشی فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی》،”جلیل بهشتی” به عنوان 《 دبیرخانه انتخاب کتاب سال》و کتابداران برتر ستاد کتابخانه‌های مساجد استان از آقایان “محمدعلی ظهرابی‌اصل و ابوالحسن زکی‌یار” و “خانم زینب اسدی” با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

منتشر شده در :2023/11/15 - 12:11|شناسه خبر: 88627 199 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه