امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۱:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نهضت تحول آفرینی سازمان ملی استاندارد در دولت مردمی سیزدهم

خاصیت خوب تشکیلات اسلامی وانقلابی در چیدمان درست و اصولی و صحیح نیروی انسانی است،سازمان ملی استاندارد از زمان شروع دولت مردمی سیزدهم با الگو برداری از آموخته های تشکیلاتی انقلابی چرخه ی تحولی بزرگی را در این سازمان ایجاد کرد.

به گزارش راه ملت؛ به فرموده مقام معظم رهبری اگر قرار هست آینده‌ی این کشور را جوانان آنهم با شتاب اداره بکنند، احتیاج دارند به یک نرم‌افزار واقعی که هم شتاب دهنده باشد و هم کمک دهنده و نمود این موضوع یعنی آن تغییراتی که از زمان فعالیت دولت سیزدهم و بواسطه جنبش نرم افزاری و تشکیلاتی سازمان ملی استاندارد در این سازمان آغاز شد.
خاصیت خوب تشکیلات اسلامی وانقلابی در چیدمان درست و اصولی و صحیح نیروی انسانی است،سازمان ملی استاندارد از زمان شروع دولت مردمی سیزدهم با الگو برداری از آموخته های تشکیلاتی انقلابی چرخه ی تحولی بزرگی را در این سازمان ایجاد کرد.توجه به معنویت واخلاق،علم وپژوهش،ارتقا دانش ،حمایت از فناوری های نوین ،افزایش شایستگی ها وصلاحیت ها ،معیشت مردم،سبک زندگی اسلامی،عدالت اجتماعی،مبارزه با فساد،حفظ محیط زیست و توسعه پایدار و….از محورهای تحولی بزرگ و در دست اقدامی است که برای دستیابی به ایران قوی در کنار قوانین تقویت و توسعه نظام استاندارد،رضایت مردمی و رفاه اجتماعی و امنیت فردی را بهمراه دارد.

ترسیم کلّی از نواقصات گذشته وحال در سازمان ملی استاندارد و نگاه به آینده امید بخش آن می تواند پابه پای ترسیم کلّی از گذشته و حال و آینده انقلاب نقطه‌ی عطفی در امتداد تأکیدات رهبر انقلاب در بنای تمدن نوین اسلامی و رونق فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به شمار می‌آید.

دغدغه کار تشکیلاتی منسجم و حضور نیروهای مسئولیت پذیر با توان مدیریت و ساماندهی بـالا از محاسن تیم تشکیلاتی در این سازمان بوده
که با وجود حجم گسـتـرده کار و مهمتر از آن تلاش برای اصلاح ساختار و نواقصات آن در قالب اطلس پیشرفت سازمان ملی استاندارد ایران برای مسیر حرکت به سمت تعالی در جهت اولویتهای نظـام و آرمـانـهـای
انقلاب اسلامی، و استفاده مفید از عناصر متفاوت «نیروی انسانی کارآمد»،«برنامه تحولی در قالب برنامه ریزی, اجرا، ارزیابی واصلاح برنامه »،
«فکر و تخصص» و «تعهد در کنار تشکیلات انقلابی» را در این چرخه تحولی براحتی
نمایان می سازد. بدیهی است تغییرات و طراحی سازماندهی مناسب بدون مبانی فکری صحیح از اثـربخشی لازم برخوردار نمی شوند و عبور از کمبودها و تحول در سازمان بدون داشتن آرمان،و ابتکار میسر نخواهد شد .آنطور که بفرموده مقام معظم رهبری ما اگر بخواهیم در مقابل این جبهه(جبهه مخالف مقابل تشکیلات ما) کار کنیم، هم ما باید تنوع داشته باشیم، هم باید ابتکار داشته باشیم، هم باید انگیزه داشته باشیم، هم باید برنامه داشته باشیم. کارمان هدایت شده باشد و این نمی‌شود مگر با تشکیل جبهه».

به قلم سید مسلم حسینیان

منتشر شده در :2023/11/19 - 11:11|شناسه خبر: 88710 128 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه