امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۱:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در جلسه هم اندیشی استانی،مطرح شد؛

بررسی ابعاد مختلف تدوین سند توسعه دانش بنیان استان و برش استانی سند نقشه جامع علمی کشور

سلسله نشست‌های تدوین سند توسعه دانش بنیان استان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کلیه اعضا در سالن جلسات سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ جهانگیر شاهینی در جلسه تدوین سند دانش بنیان استان اظهار کرد؛ این سند نقشه راه فعالیت‌های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید توسعه دانش بنیان‌ها در اولویت مسئولان، سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران باشد.
شاهینی با اشاره به سیاست گذاری‌ها، مصوبه‌ها و ابلاغیه های دولت سیزدهم در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان افزود، پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تدوین سند دانش بنیان و برنامه‌های عملیاتی به ویژه در حوزه مزیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه داشته باشد.
وی گفت، مزیت‌های اساسی استان متنوع بوده و در حوزه هایی نظیر کشاورزی ، آب و گردشگری باید با تمرکز بر این محورها در حوزه دانش بنیان اقدامات موثری انجام دهیم.
رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تصریح کرد؛ امروز به نقشه راه برای توسعه دانش بنیان‌ها نیاز داریم و این سند باید امسال تهیه و تنظیم شود.
وی گفت تدوین سند برنامه توسعه دانش بنیان استان باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم ، آمایش سرزمین و قانون تولید دانش بنیان باشد و لازم است حاوی چشم انداز و راهبردهای اساسی استان بوده و وظایف هر دستگاه روشن شودتا به سرانجام برسیم.
وی افزود: در تهیه سند دانش بنیان استان از شرکت های فناور و نخبگان استان انتظار همراهی داشته و توصیه می شود در تهیه و تدوین سند از همه ایده‌ها استفاده شود تا به یک جمع‌بندی مناسب برسیم همچنین آموزش و مباحث آن به طور کامل درآن دیده شود.

منتشر شده در :2023/11/25 - 01:11|شناسه خبر: 88764 103 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه