امروز :چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۶:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تبدیل وضعیت ۲هزارو دویست نفر از ایثارگران مجموعه وزارت راه و شهرسازی

معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از تبدیل وضعیت۲ هزار و دویست نفر از ایثارگران مشغول در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ظرف چند روز آینده خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، محمد علی زهره ای در سفر یک روزه به کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران گفت :طی مدتی که من وارد وزارت راه و شهرسازی شده ام همه ی دو هزار ۲۰۰ نفر ایثارگر پرسنل مجموعه وزارت راه که به دلیل عدم جایگاه شغلی تعیین تکلیف نشده بودن، تبدیل وضعیت شدند.
زهره ای افزود: تقریبا احکام تبدیل وضعیت همه ایثارگران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسای طی یک ماه آینده زده خواهد شد.
وی عنوان کرد: بعد از حضورم در وزارتخانه چند جلسه با سازمانن استخدامی در این رابطه داشتم که مصوب شد از شغل های فریز شده، آزاد و در اختیار بچه های ایثار گر قرار دهیم.
معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در سیاست‌هایی ابلاغ شده توسط رئیس جمهور محترم به وزارت راه و شهرسازی دو وظیفه اصلی نهضت ملی مسکن و نهضت ملی حمل و نقل را اعلام کردن که برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود، که برای حصول این مهم نیاز به نیروی انسانی متخصص ، قوی و با انگیزه بالا داریم.
محمد علی زهره ای ابراز داشت: سیاست ما در سفرهای استانی ساماندهی نیروها و بررسی مشکلات پرسنل است، چرا گاهی اوقات در برخی از سفرهای استانی بعضی از کارمندان محترم به خود من میگن که شاید سالها کسی از وزارت خانه به ما سر نزده است ،که ادم از این باب خیلی متاسف میشود بلاخره اینها خانواده ما هستن من فکر میکنم ایا ما فرزندان خودمان را اینگونه میبینم قطعا اینگونه نیست.
زهره ای تاکید کرد: حتما باید نظارت و توجه کنیم چرا که سرمایه های ما همین نیروهای انسانی متخصص هستند باید پای صحبتشان بشینیم،و در این خصوص برنامه ریزی داشته باشیم .
وی ضمن اشاره به اینکه تمام سعی ما بر این است در سفرهای استانی مشکلات را بطور کامل ببینیم و بر طرفر کنیم ،افزود: در این استان ما ۴ ساعت با پرسنل صحبت داشیم خیلی نقطه نظرات خوبی را مطرح و نگاه های خوبی نسبت به مسائل داشتند.
این مسئول گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با ۱۶ سازمان و زیر مجموعه دارای ۱۰۰ هزار نفر نیروی انسانی است و برای ما نیروی شرکتی ، ،قرار دادی و رسمی فرقی ندارد همه سرمایه ما هستند.
زهره ای با بیان اینکه بیشترین نیرو های ما قراردی و رسمی هستند افزود: نیرهای شرکتی ما تعدادشون زیاد نیست، برای این عزیزان درحال تلاش هستیم که بتوانیم مجوز استخدامی بگیریم ، تا با برگزاری یک ازمون داخلی و با یک حداقل نمره بصورت رسمی استخدام شوند .
معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد:ما در وزارخانه یک قرا گاه زدیم برای نیروی انسانی که وضعیت نیروی انسانی را در همه بخشهای سازمان ساماندهی کنیم و مشکلات را بررسی و حل و فصل کنیم .
زهره ای مهمترین دغدغه خود را وضع معیشت پرسنل وزارت راه و شهرسازی عنوان کردو گفت: تمام تلاش ما بر این است وضعیت معیشیت پرسنل را بهتر کنیم چرا که در حال حاضر وضعیت حقوقی بچه های وزارت راه و شهر سازی خیلی مناسب نیست .
زهره ای در ادامه عنوان کرد: فوق العاده ویژه را برای یک بخشی از پرسنل عمل نکردیم یا فوق العاده خاص را مجلس فقط به راهداری داده که توقع هست این را به همه پرسنل مجموعه وزارت راه تعمیم دهند، در این خصوص من با نمایندگان محترم ،سازمان استخدامی و مدیریت برنامه بودجه صحبت کردم ان شالله ظرف یکی دوماه آینده این مشکل را هم بتوانیم برطرف و احکام دوستان را اصلاح کنیم .

منتشر شده در :2023/12/04 - 11:12|شناسه خبر: 88866 158 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه