امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۰:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجة الاسلام پیش قدم در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی رصد و مقابله‌ هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی دشمنان است

یکی از مهم ترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی رصد و مقابله‌ هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغ و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب است.

به گزارش راه ملت؛ حجه الاسلام پیش قدم در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:محیط یکی از مؤثرترین عوامل تربیتی است و انسان به صورت خودآگاه و ناخودآگاه تابع محیط اطراف است و از آن تأثیر می پذیرد.

حضرت آقا یکی از خصوصیات ممتاز عصر حاضر را آماده بودن وسایل پیام رسانی دانسته و در حکم حضرتعالی هم استفاده از ظرفیت فضای مجازی را اشاره فرمودند.

یکی از مهم ترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی رصد و مقابله‌ هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغ و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب است که با شیوه‌ها و ابزارهای متکی به فناوری‌های رسانه‌ای اعم از هنر، سینما، فضای مجازی و …، درصدد تهی کردن انقلاب از عقبه‌ی دینی و ایمانی و مردمی آن می باشند.

بنابراین بر کسی پوشیده نیست که هویت فرهنگی جامعه از طریق همین فضای مجازی شکل می گیرد و فرهنگ ها و باورهای یک جامعه نیز از طریق همین فضا دستخوش تغییر و تحول می گردد.

بنا بر آمارهای رسمی در استفاده از بعضی از پلتفرم ها در کشور، رتبه ۷ جهانی را داریم و ۵۶ درصد از جمعیت ایران کاربران فضای مجازی هستند.

امروزه درصد بالایی از تبادلات و تعاملات بازار نیز از طریق فضای مجازی است و بسیاری از کسب و کارها از طریق فضای مجازی رشد چشم گیری داشته است.

دوران های خاصی که مدارس به دلایلی تعطیل هستند کودکان، نوجوانان و جوانان ما در مسائل آموزشی با فضای مجازی آشنا شده و از آن استفاده کرده و می کنند

سازمان تبلیغات اسلامی در شرایط کنونی برای مدیریت فضای مجازی چه برنامه ها و سیاست هایی را در نظر گرفته است؟

منتشر شده در :2023/12/05 - 01:12|شناسه خبر: 88890 161 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه