امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۵:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اقدام تاریخی آشنا برای شهر یاسوج/ بازگشایی معابر ۵۰ ساله مرکز استان

حضور معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج از مشکلات عدیده طرح تفصیلی جهت طرح در کمیسیون ماده ۵ بازدید و جهت طرح در جلسه تصمیم گیری شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ شهردار یاسوج گفت: با گذشت نزدیک به نیم قرن از شهر شدن یاسوج معابری وجود دارند که تاکنون بازگشایی نشده اند و این در حالی است که محدوده های جدیدی در آستانه الحاق به شهر یاسوج هستند.

کیوان آشنا افزود: هنوز اولویت های معابر و اساس آن به عنوان یک مشکل لاینحل باقی مانده است که طی این بازدید بحث بازگشایی معابر مصوب طرح تفصیلی که تاکنون بازگشایی نشده اند مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی بازدید انجام گرفته تعریض جاده سروک به هفت سین، بلوار آیت الله ملک حسینی (ره)، خیابان جمهوری، ادامه بلوار ارم و اتصال آن به بنسنجان به صورت ویژه با معاونت محترم عمرانی استاندار بازدید و پیگیری شد.

کیوان آشنا بیان کرد: جهت تکمیل کانال دره گرم و ایجاد مسیر ۳۰ متری اتصال ارم به بنسنجنان اقدام خواهد شد.

شهردار یاسوج افزود: پل چهارم (پل شهید یزدانپناه) مورد بازدید قرار گرفت و برنامه زمان بندی جهت تکمیل و بهره برداری این پروژه بررسی شد.

آشنا ابراز داشت: تعریض جاده سروک به سمت میدان هفت سین و ۲۰ متری هتل آزادی به جاده سروک یکی دیگر از موارد بررسی شده در این بازدید بود که در خصوص آن تصمیم گیری شد.

منتشر شده در :2023/12/27 - 12:12|شناسه خبر: 89111 109 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه