امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۰:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرآموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه:

امیدآفرینی و تحول سرلوحه کار روابط عمومی باشد

مدیرآموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه، گفت: امیدآفرینی و تحول سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد.

به گزارش راه ملت.سید فریدون فاطمی زاده جلسه در شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه که با حضور سایر اعضا و دبیر شورای اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد گفت: رویکرد آموزش و پرورش کهگیلویه بر مبنای اجرای دقیق سند تحول بنیادین در مدارس است که بر همین اساس در عرصه اطلاع رسانی نگاه متفاوتی نسبت به گذشته وجود دارد و از ظرفیت دانش آموزان خلاق ،مستعد و توانمند به خوبی در برنامه ها استفاده می شود.
وی، از هم‌اندیشی، توانمندی و جوان‌گرایی به عنوان سه عامل موفقیت شورای اطلاع رسانی آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه نام برد و گفت: جلسات این شورا به شکل مستمر و بر اساس برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی و فعالیتهای خلاقانه به سمت پویایی و بالندگی برای تاثیر گذاری بیشتر بر جامعه هدف دنبال می شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه، رویکرد این مجموعه را جوان‌گرایی عنوان کرد و گفت: طبیعتاً نوع نگاه نسل جوان، نوین تر و تسلط شان بر ابزار روز بیشتر است که خوشبختانه دانش آموزان علاقمند و مستعد در عرصه اطلاع رسانی در دوره های مختلف تحصیلی در سطح مدارس گواه این مدعاست.
فاطمی زاده افزود: روابط عمومی ها جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند که با فعالیتهای خلاقانه و هنرمندانه می توانند نسل جدید را با مفاهیم، هویت ها وارزشهای انقلاب اسلامی به خوبی آشنا و تاثیر مهمی در حرکت رو به پیشرفت علمی انقلاب اسلامی ایفاد کنند.
دبیر شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه، نگاه تحولی به حوزه اطلاع رسانی در آموزش و پرورش کهگیلویه را یک اتفاق خوب عنوان کرد و گفت: هرگاه مدیر ارشد سازمانی نگاهی رسانه ای و تحولی داشته باشد آن سیستم به‌روز و کارآمد خواهد بود.
سید ولی موسوی، هدف از تشکیل شورای اطلاع رسانی را انسجام بخشی به عرصه اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه در آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت: در شورای اطلاع رسانی همگرایی و هم افزایی برای بیان به موقع فعالیتهای آموزش وپرورش در شهرستانها و مناطق توسط روابط عمومی ها شکل می گیرد و روابط عمومی نقش خویش را در عصر ارتباطات در پاسخگویی و اقناع سازی افکار عمومی به خوبی ایفا می کند.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، با اشاره به اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار داریم، و هجمه های عظیمی به سمت آموزش و پرورش و آینده ساران ایران عزیز وجود دارد، گفت: یکی از بخش های مهمی که می‌تواند این هجمه ها را مدیریت کند بخش روابط عمومی است.
موسوی بر هم افزایی از دورن و تعامل با بیرون در شورای اطلاع رسانی تاکید کرد وگفت: روابط عمومی ویترین آموزش وپرورش است و راهبرد اصلی آن اقناع سازی افکار عمومی و اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه است.

وی تکریم خبرنگاران فعال در عرصه تعلیم وتربیت را یک اصل مهم در آموزش وپرورش استان و شهرستانها و مناطق عنوان کرد و گفت: برگزاری نخستین جشنواره رسانه و تعلیم وتربیت فرصتی برای معرفی خبرنگاران خلاق و فعال در عرصه تعلیم وتربیت خواهد بود.
موسوی افزود: آموزش وپرورش گسترده ترین جامعه هدف را دارد و با شعار روابط عمومی تحول گرا و کارآمد در آموزش وپرورش دنبال اطلاع رسانی هنرمندانه به مخاطبان هستیم و از نقدهای سازنده برای بهبود فعالیتها نیز استقبال می کنیم.
وی روابط عمومی را مشاوری امین برای مدیر یک دستگاه دانست و افزود: می‌تواند روابط عمومی در همه ماموریتهای اداری نقش دارد و می تواند منشأ بسیاری از تحولات باشد.
موسوی، اصلی ترین وظیفه روابط عمومی ها را تبیین خواند و گفت: باید کارهایی که در جامعه هدفمان انجام می‌شود برای آحاد جامعه تشریح شود.
وی از ارزیابی روابط عمومی شهرستانها و مناطق براساس شاخصهای اعلامی در گردهمایی روابط عمومی ها در دهه فجر، خبر داد و گفت: موتور محرکه آموزش و پرورش روابط عمومی است که نیازمند رویکرد و نگاهی نو در عرصه اطلاع رسانی است.
موسوی ، روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه را، فردی با انگیزه و یکی از موفق ترین روابط عمومی های استان عنوان کرد که با اقدامات خلاقانه ، اولین شهرستانی است که در استان روابط عمومی مدارس را احیا کرده و بازخورد خوبی نیز داشته است.
وی، ارتقاء سطح دانش روابط عمومی ها را از اولویتهای کاری برشمرد وگفت: کارشناسان روابط عمومی شهرستانها ومناطق استان در هفته اول بهمن ماه در کارگاه آموزشی در مشهد مقدس شرکت خواهند کرد.
دبیر شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمددر پایان از نگاه تحولی مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه به مقوله روابط عمومی تقدیر کرد.

منتشر شده در :2024/01/06 - 12:01|شناسه خبر: 89128 118 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه