امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۴:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهمئی نیازمند توسعه صنعتی، معدنی و تجاری است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان،گفت: توسعه تجاری بهمئی در کنار توسعه صنعتی و معدنی آن، اقتصاد این شهرستان را متحول خواهد کرد و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها به منظور تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالاست تا با حذف واسطه‌ها، مردم بصورت مستقیم کالای مورد نیاز خود را تامین نمایند که این موضوع به اقتصاد اصناف و مردم کمک شایانی می کند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از طرح ها و واحدهای صنعتی شهرستان بهمئی بازدید کرد.

حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان بهمئی، شرکت در میز ارتباطات مردمی و بازدید از نمایشگاه تخصصی سوغات، صنایع دستی و هدایای شهرستان، از دیگر برنامه های مدیرکل صمت استان در لیکک بود.

دکتر موسویان با اشاره به ضرورت توجه جدی به توسعه صنعتی، معدنی و تجاری بهمئی گفت: این بازدیدهای میدانی به منظور احصا مشکلات انجام می‌گیرد و در بازدیدهایی که از طرح ها و واحدهای صنعتی تولیدی شهرستان بهمئی انجام گرفت، راهکارهایی در جهت رفع موانع تولید و رونق در کار اتخاذ گردید و از طرفی حضور در مجموعه های اقتصادی در تنظیم برنامه های آتی برای این شهرستان نیز اثربخشی بسیار بالایی خواهد داشت.

وی ضمن دیدار با امام جمعه شهرستان، توجه به انتقادات سازنده و نظرات ائمه جمعه و پذیرش رهنمودهای راهگشای ایشان را از جمله برنامه ها و سیاست های همیشگی اداره کل صمت استان برشمرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن دیدار با فرماندار شهرستان بهمئی از تعامل خوب و مستمر فرمانداری با اداره کل صمت در تنظیم برنامه توسعه شهرستان تشکر نمود و بر آمادگی صمت برای همیاری با مجموعه مدیریت شهرستان در اجرای برنامه های توسعه ای و اقتصادی ، تاکید نمودند.

وی ضمن بازدید از نمایشگاه تخصصی سوغات، صنایع دستی و هدایای شهرستان بهمئی گفت: توسعه تجاری بهمئی در کنار توسعه صنعتی و معدنی آن، اقتصاد این شهرستان را متحول خواهد کرد و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها به منظور تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالاست تا با حذف واسطه‌ها، مردم بصورت مستقیم کالای مورد نیاز خود را تامین نمایند که این موضوع به اقتصاد اصناف و مردم کمک شایانی می کند.

منتشر شده در :2024/01/13 - 11:01|شناسه خبر: 89223 145 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه