امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۴:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری دوره آموزشی رزین در کمپ تی سی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی رزین در کمپ تی سی شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نورالله هدایت با اعلام این خبر گفت: آموزش رزین در گروه هنرهای تزئینی که شامل شایستگی های آماده سازی ابزار و مواد رزین کاری، ترکیب رزین و هاردنر، ترکیب مواد تزئینی به رزین قبل و بعد از انتقال به قالب ،ساخت قالب، انتقال رزین به قالب،جداسازی قالب و ترسیم الگو یا انتقال الگوی آماده روی رزین، برش و دورگیری الگو، سمباده کاری و پرداخت نهایی می باشد .
وی افزود: در این دوره آموزشی هنرجو ابزارهای مختلف و انواع رزین، شناخت فرایند های مختلف رزین را به صورت کامل و از مبتدی تا حرفه ای آموزش دیده و در پایان دوره به عنوان یک رزین کار ماهر با مدرک معتبر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می تواند وارد بازار کار شود.
هدایت با بیان اینکه، نیاز جوامع به تولید و صنعت به این شغل باعث شده که افراد زیادی خواهان آموزش رزین باشند،تصریح کرد:کاربرد رزین در صنایع پوششی، صنایع چوب، هوا و فضا، زیورآلات، دکوراسیون، عمران، صنایع اتومبیل و قطعه سازی می باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در پایان اظهار داشت: در این دوره آموزشی هنرجو با سرفصل های آموزشی انواع رزین (اپوکسی-اکریلیک-پلی استر) به صورت موایع و پودر، ویژگی فیزیکی و شیمیایی رزین، نحوه و شرایط نگهداری رزین ها و ویژگیهای انواع چوب (سختی-نرمی-رنگ-بافت) آشنا می شود.

منتشر شده در :2024/01/18 - 09:01|شناسه خبر: 89286 115 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه