امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۸:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

داروخانه جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح داروخانه جمعیت هلال احمر استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛در جلسه که با حضور کاظم فلاحی دوست مدیر عامل جمعیت هلال احمر با دکتر پیمان نامدارمعاون درمان و توانبخشی هلال احمر کشور و مدیر عامل شرکت سها پخش هلال احمر در تهران برگزار شد .قرار بر این شد که داروخانه جمعیت هلال احمر استان رسما در دهه فجر امسال فعالیت خود را آغاز کند.

کاظم فلاحی دوست از افتتاح داروخانه داروهای خاص جمعیت هلال احمر استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که داروخانه جمعیت هلال احمر استان در هه فجر امسال با حضور مسئولین کشوری و استانی راه‌اندازی شود. چراکه معتقدیم باید برای ارائه خدمات درمانی به مردم گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر دور دوم دولت به استان، راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در زمره مصوبات سفر قرار گرفت که با تلاش‌های استاندار محترم و نمایند محترم مردم در مجلس شورای اسلامی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان این طرح به تصویب نهایی رسید و با پیگیری و همت رئیس محترم جمعیت هلال احمر کشور و معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر عملیات اجرایی ساختمان داروخانه در دستور کار قرار گرفت با گذشت دوماه به صورت جهادی و با همت و پشتکار مجموعه همکاران استانی ساختمان داروخانه با زیر بنای ۹۰متر تکمیل و به اتمام رسید.

وی افزود در همین راستا امروز جهت تجهیز و ارسال دارو طی جلسات فشرده و مستمر در تهران با معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و مدیر عامل شرکت پخش سها هلال به نتیجه نهایی رسیدیم و قرار است انشا الله هیاتی از سازمان جمعیت هلال احمر کشور جهت ارزیابی به استان بیاییدو پس از ارزیابی جهت ارسال اولین محموله دارو و تجهیزات داروخانه اقدام شود.

این جلسه که درمرکز بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد پیمان نامدار معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مجدانه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تلاش‌های ایشان و مجموعه درمان هلال احمر استان را ستودنی خواند و گفت به حول و قوه الهی این داروخانه در دهه فجر امسال رسما فعالیت خدمات رسانی خود را آغاز خواهد کرد.

منتشر شده در :2024/01/22 - 10:01|شناسه خبر: 89325 96 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه