امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۹:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شیوه‌های علمی نوین بهترین وکارآمدترین راهکار انتقال فرهنگ‌ها به آیندگان است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: شیوه‌های علمی نوین بهترین وکارآمدترین راهکار انتقال فرهنگ‌ها به آیندگان و بهترین راهبرد برای رشد و‌ تعالی ارزش‌ها در نسل‌های کنونی است.

به گزارش راه ملت؛ حجت‌الاسلام پیش قدم در برنامه تجلیل از برگزیدگان کشوری پویش دانش آموزی «حجاب من، حجاب فاطمی» در آموزش و ‌پرورش استان گفت:امروزه هر کشوری درصدد است تا آیین و‌ مکتب خود را با شیوه های مختلف به نسل های بعد انتقال دهد.

وی، بیان کرد:شیوه های علمی نوین بهترین وکارآمدترین راهکار انتقال فرهنگ‌ها به آیندگان و بهترین راهبرد برای رشد و‌ تعالی ارزش‌ها در نسل‌های کنونی است.

پیش‌قدم، افزود: ما با نسلی روبرو هستیم که رشد علمی دوران زندگی شان هفت برابر نسل های قبلی است. نسلی که تولدشان همزمان شد با رشد تکنولوژی در دنیا.

وی، عنوان کرد: نسلی دیجیتال که همیشه حاضر و آنلاین بوده و بخش عظیمی از زندگی شان در فضای مجازی سپری می شود؛ به گونه ای که زندگی بدون شبکه های اجتماعی برای آنان بسیار سخت و طاقت فرساست.

این مقام مسئول، بیان کرد: نسلی راحت طلب، که دنبال مشاغل آسان و پر درآمد بوده و خریدشان معمولا اینترنتی است؛در گفتگو اصولاً منطق و استدلال را پذیرا هستند و منتظر تأیید دیگران هستند؛ ولو حق با آنها نباشد؛در بحث و اظهارنظر واهمه ای ندارند و بیشتر به دنبال تغییر ساختار هستند؛اکثر ارتباط هایشان در فضای مجازی است؛ اما در دنیای واقعی به شدت تنها و‌ افسرده هستند.

وی، بیان کرد: لذا برای انتقال مفاهیم به این نسل باید با شناخت از آنها، برایشان از ارزش ها و دینداری حرف زد.

پیش‌قدم، گفت: حال با توجه به این تفاصیل، برای این نسل، حجاب فاطمی را علاوه براینکه می بایست یک حکم الهی و سنت پیشینیان برشمرد، باید آن را عاملی جهت سلامت فردی و اجتماعی به شمار آورد؛ همچنین آن را عاملی برای تأمین امنیت روان و ارزش دادن به شخصیت و هویت زن دانست.

منتشر شده در :2024/01/30 - 09:01|شناسه خبر: 89445 79 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه