امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۲:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در جلسه ستاد دهه فجر استان مطرح شد:

درخشان؛ برگزاری جشنواره ملی فیلم، موسیقی و تجسمی فجر استان/درخواست مدیر کل ارشاد از معاون عمرانی استاندار برای عملیاتی شدن مسکن هنرمندان

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی در این جلسه از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برای تحقق وعده رئیس جمهور به استان و عملیاتی شدن مسکن خبرنگاران اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد؛ امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بویراحمد در جلسه ستاد دهه فجر استان با گرامیداشتی یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی افزود: امسال برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر با دو محور شکوه انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری انتخابات برگزار می‌شوند.

رئیس کمیته هنر و رسانه دهه فجر انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمدبیان کرد :استان میزبان ۳جشنواره ملی فیلم فجر، موسیقی فجر و هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم فجر است که امیدواریم با شکوه و استقبال خوب برگزار شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه به ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود :جشن های مردمی شکوه ایران در سایر شهرهای استان و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در رشته‌های شعر ،تجسمی و نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی از ستاد دهه فجر استان خواست به برنامه های هنری در مراسم ۲۲ بهمن برای ترویج نقش و اهمیت هنر و جذابیت‌های اثرگذار هنر توجه شود.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی در این جلسه از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برای تحقق وعده رئیس جمهور به استان و عملیاتی شدن مسکن خبرنگاران اهتمام جدی داشته باشند.

منتشر شده در :2024/01/31 - 09:01|شناسه خبر: 89464 55 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه