امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سخنان آتشین در جمع تیرتاجی‌ها؛

زارعی پرده از حقایق برداشت/خواص در لباس فامیل دست از دسیسه بردارند/ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

حاج غلام محمد زارعی در جمع صمیمی مردم تیرتاجی با اشاره به توطئه‌هایی که خواص در لباس فامیل دارند، گفت: تا دیر نشده است، برگردید.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایران ۴۹ از یاسوج، همایش بزرگ تیرتاجی با حضور حاج غلام محمد زارعی برگزار شد.

غلام محمد زارعی در این نشست با قدردانی از ابراز محبت مردم تیرتاجی و همراهی انان گفت؛: برخی نسبت به شایستگی تیرتاجی حسادت دارند بغض دارند نمی دانند قرآن فرموده مکر خدا بالاتر است «و مکرو و مکر الله» هر کس دسیسه کند دیری نمی پاید دستش رو خواهد شد و آبرویش از دست خواهد رفت.

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم افزود: توصیه می کنم زود برگردید اشتباه نکنید تکرار می‌کنم دست از توطئه بردارید.

وی با بیان اینکه مثل ایستادگی ملت ایران طی ۴۵سال در جنگ اراده، امروز هم در صحنه انتخابات جنگ اراده هاست، بیان کرد: یک اراده مصمم برای سرکوب کردن شما و مأیوس کردن شما جوانان تیرتاجی در حال انجام است خط خواصی که در خدمت بیگانگان اما در لباس فامیل با شما چانه می زنند را بشناسید.

زارعی ادامه داد: هر کدام از شما می تواند به مثابه یک خواص قدرتمند کار کند که خواص کذایی فکرش را نمی کند.

زارعی با انتقاد از دسیسه‌ها تصریح کرد: با چه قیمتی با چه معامله ای با آبروی تیرتاجی بازی می کنید؟ اگر قدرت می خواهید بیایید با فامیل و بستگان، قدرت اینجاست اگر سربلندی می خواهید اینجاست اگر ذلت می خواهید بروید اگر می خواهید در مقابل فرزندان خود فردا سرافکنده باشید بروید.

زارعی با بیان اینکه ما عادت به جنگیدن داریم،افزود: ما زنده به آنیم که ارام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

این نامزد انتخابات با اشاره به اینکه به مبارزه سخت عادت داریم، گفت: به لطف خدا و با دعای خیر این مجموعه برای مبارزه با توطئه ها آماده ایم مردم بویراحمد در کنار شما هستند اما دست هایی برای نا امیدی وجود دارد.

وی تأکید کرد: مبارزه با جنگ اراده ها به پیروزی شما ختم خواهد شد ان شاءالله.

زارعی گفت: خوشحالم در خدمت برادران و خواهران غیرتمندم هستم جایگاه طایفه حاجتی خاص است مورد حمله عده ای قرار گرفته،اند چون می خواستند نقطه غیرت را هدف قرار دهند اما شکست خوردند.

وی ادامه داد: شکست مفتضحانه در برابر جوانان حاجتی خوردند آن جریان ترکیبی بود همه امدند عقده گشایی کنند اما شکست خوردند مسرورم که باز در خدمت شما قرار گرفتم از همه شما تشکر می کنم.

نماینده پیشین مجلس گفت: ما در صحنه ایم می گردند با دروغ می گویند فلانی می خواهد در کنار ما باشد! چرا دروغ می گویید ما سیاست صادقانه را دوست داریم ادم هایی که ضعف دارند دروغ می گویند بدانید حرکتی که شما شروع کردید و قبلا هم اغاز شده است ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه آنها تا لحظه اخر از تخریب و نا امیدی دست برنمی دارند آنها نمی خواهند در صحنه باشید دنبال حذف شما هستند،افزود: متاسفانه برخی خواص تیرتاجی نا آگاهانه با آنها همراه شده اند مگر جوانان چه گناهی دارند چرا روی انتخاب و حساسیت جوانان حساب نمی کنیداینها توان دارند تجربه دارند جریان یا زهرا جز خدمت به مردم چیزی ندارد خدمت را وظیفه می دانیم و افتخار امدیم بی منت خدمت کنیم.

زارعی تصریح کرد: کسانی که ادعای خدمت دارند ایا در بین جوانان تیرتاجی نامی دارند؟
به برکت صمیمیت و غیرت و وحدت و صداقت شما بر توطئه های مخالفان غلبه خواهیم کرد
هر کسی غیرت دارد خدا او را دوست دارد مجموعه ایلی ما با غیرت است حاجتی این را ثابت کرده است.

نماینده ادوار مجلس بیان کرد: از همه عزبزان که در طول هشت سال گذشته برای ایلمان تلاش کردند و آسیب دیدند پوزش می طلبم و بر پیشانی غیرت انها بوسه می زنم اگر کسی به هر دلیلی در این هشت سال کارش انجام نشد یا بنده توفیق نداشتم برایشان کاری کنم عذرخواهی می کنم این وعده را می دهم خداوند توفیق داد به نحو احسن جبران می کنم نمی خواهم غیرت و شجاعت جوانان نگرانی داشته باشند.

زارعی با بیان اینکه هدف من برای ورود در انتخابات خدمت بی‌منت است، گفت: صحنه انتخاب یعنی تعیین سرنوشت بدانید که برای هر مأموریت باید چه کسی را انتخاب کنید اگر انتظار پیشرفت و درخشش و سرافرازی دارید باید بدانید چه کسی را انتخاب می کنید اگر بد انتخاب می کنید نباید خود را سرزنش کنید مجلس ازمون و خطا نیست هشت سال چهار سال عقب می افتید و ضرر می کنید یک رأی برای سرنوشت خود استان و کشور تلثیرگذار است.

زارعی افزود: نقش نماینده در تصویب طرح و لوایح به رأی شما بستگی دارد کسانی می توانند تشخیص دهند که تجربه داشته باشند نماینده مجلس متعلق به مردم است نه حزب و فراکسیون نماینده باید در تراز ملت باشد خود را به مردم تحمیل نکند اسیر کلاهبرداری سیاسی و شعارهای دروغ و همایش های کذایی نشوید اینها برای انحراف افکار به سمت خود است.

زارعی در پایان تأکید کرد: اگر به صحنه نیایید اگر با صندوق قهر کنید راه را برای کسانی که شما را قبول ندارند و به فکر ایل و تبار و گروه خود هستند را باز خواهید کرد.

منتشر شده در :2024/02/07 - 04:02|شناسه خبر: 89689 49 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه